Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان در آیین جشنواره جهادگران علم و فناوری و سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان هدف از برگزاری جشنواره جهاد گران علم و فناوری گفت: هدف توسعه گفتمان علمی در استان زنجان با تو جه منویات رهبری که اصلی ترین گفتمان ما در سازمان علمی باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس بابایی افزود: ماهر چه داریم از شهدا داریم و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم از افتخارات کشور ایران محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: همانطور که رزمندگان بسیج جهانی را تشکیل دادند در عرصه علم و فناوری نیز بسیج گونه حرکت نماییم.

رییس سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در عرصه علمی هم می‌توان پیروز شد اگر با همان روحیه در خط مقدم جبهه و با روحیه و فرهنگ و تفکر جهادی حرکت کرد که پیشرفت‌های علمی در کشور امکان‌پذیر می‌شود.

بابایی از دو مرکز رشد این مجموعه خبر داد و افزود: مرکز رشد شهید شهریاری در پونک و مرکز رشد شهدای زنجان از ایده های بسیجیان حمایت می کند .

وی با اشاره به اینکه تا سقف ۵ میلیون تومان به طرح‌ها و ایده‌های بسیجیان کمک بلاعوض از سوی سازمان علمی وپژوهشی پرداخت می‌شود، گفت: سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان ایده‌ها را تا رسیدن به محصول نهایی حمایت می‌ نماید.

گفتنی است، در پایان مراسم از دو کتاب در رابطه با صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و ارتباط دانشگاه و صنعت و از پنج محصول همچون داروی ضدصرع، کاهنده چربی خون، توربین بادی، اکسید مس و غیره که برای نخستین بار در حال اجرایی شدن است رونمایی و از نخبگان سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان  تجلیل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور