Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: توسعه گردشگری در استان زنجان نیازمند ایجاد زیرساخت های مورد نیاز است.

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان  زنجان نیاز به حمایت دارد، افزود: سرمایه موردنیاز برای ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری ۴۰ میلیون تومان است و می‌توان با کمترین میزان سرمایه‌گذاری در کوتاه ترین زمان به نتیجه لازم در این بخش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه جذب گردشگر نیازمند فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: باید تلاش کرد ابتدا زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورداری استان زنجان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، افزود: باوجود برخورداری استان زنجان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد و متنوع، زیر ساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را ندارد چراکه نتوانسته سرمایه‌گذار جذب کند. 

احمدی تأکید کرد: ظرفیت لازم برای جذب گردشگر در استان زنجان را نداریم و باید بخش خصوصی هم برای تحقق این مهم وارد عرصه شود.

وی گفت:  دنیا ثابت کرده  که دولت‌ها تاجر و تولیدکننده خوبی نیستند و تنها می‌توانند سیاست‌گذار خوبی باشند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  باید به بخش خصوصی فرصت داده شود چراکه این بخش می‌تواند کار کند و توان و استعداد لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را دارد. 

احمدی گفت:  امروز به جد باید به دنبال فراهم کردن فضای کسب‌وکار در استان باشیم که این مهم نیز با ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود که بیکاری خودبه‌خود رفع نمی‌شود و نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد