Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:08:04 GMT

برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۱۸۳۳

برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 14:20 دقیقه امروز برخورد سه دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه حقانی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه شماره 11 به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری فارس:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه حقانی و ترافیک سنگین در این بزرگراه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 14:20 دقیقه امروز برخورد سه دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه حقانی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه شماره 11 به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه خودرو سواری شامل کیااسپورتکس، کراس و ال90 به دلیل نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند و در جریان این حادثه خودروهای کیا و کراس از مسیر اصلی خود منحرف و وارد فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بودند.

آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و رانندگان خودرو را خارج کردند، به دلیل عمل کردن کیسه‌های هوا آسیبی به راننده‌ها وارد نشده بود. ترافیکی در این بزرگراه شکل گرفته بود که هم‌اکنون ترافیک روان شده است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم محل حادثه را ترک کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار ساختمان قدیمی سه طبقه روی دو کارگر خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه ریزش آوار در خیابان عارف ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش و اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش و هفت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در پی این حادثه دو کارگر زیر آوار گرفتار شده بودند که نفر اول با جراحت جزئی از زیر آوار خارج و نفر دوم که بر اثر حجم زیاد آوار ناشی از دیوار و سقف ۱۲ متری با جراحت بیشتر از ناحیه سر، کمر و دو پا مواجه شده بود، پس از ایمن‌سازی محل از زیر آوار آزادسازی و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حادثه مذکور بر اثر تخریب غیراصولی و مهاربندی نشدن ساختمان قدیمی سه طبقه رخ داده بود و این عملیات تا ایمنی کامل محل بیش از شش ساعت به طول انجامید.

کد خبر 749602

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب