Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:08:26 GMT

رئیس پلیس راه: جاده های خراسان شمالی لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۳۱۲۴

رئیس پلیس راه: جاده های خراسان شمالی لغزنده است

سرهنگ علیرضا حسین زاده پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون بارش باران در تمام محورهای استان گزارش شده و بر این اساس سطح جاده ها لغزنده است.
وی افزود: لغزندگی سطح جاده ها در نخستین بارش ها بیشتر است زیرا دوده های سطح جاده با بارش باران سبب لغزندگی دوچندان در جاده ها می شود.
سرهنگ حسین زاده اظهار کرد: مواد نفتی موجود در سطح جاده در بارندگی سبب لغزندگی زیادی می شود که ممکن است سبب غافلگیری راننده و بروز حادثه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: احتمال وقوع تصادف در زمان بارندگی به علت کاهش دید افقی رانندگان، افزایش می یابد از این رو از مردم انتظار می رود از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت اقدام به سفر با احتیاط کامل رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش برف در استان پیش بینی شده است، از رانندگان درخواست می شود پیش از سفر از سالم بودن خودرو و سامانه های گرمایشی اطمینان حاصل کنند.
خراسان شمالی در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار دارد و سالانه 20 میلیون مسافر و گردشگر از این استان عبور می کنند.
محور بجنورد- جنگل گلستان یکی از محورهای پرتردد این استان است که بخش بسیار زیادی از حادثه های جاده ای خراسان شمالی در این محور رخ می دهد.
خراسان شمالی 467 کیلومتر راه اصلی، 746 کیلومتر راه فرعی و چهارهزار و 652 کیلومتر راه روستایی دارد.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی