Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سرپرست اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: با همکاری پلیس آگاهی، نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا، مختص مدیرعاملان شرکت‌ها و متصدیان صدور بارنامه در استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، در راستای افزایش ضریب آگاهی، جهت جلوگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا، نخستی نشست آموزشی پیشگیری از سرقت محمولات باری در استان قم برگزار شد حسین فتح‌آبادی سرپرست اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود:

به عنایت به افزایش چشمگیر و 28 درصدی تناژ جابجایی کالا طی شش‌ماهه نخست امسال در سطح راه‌های استان که ضرورت تأمین امنیت ترددهای جاده‌ای را دوچندان می‌گرداند، نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا توسط این اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این نشست آموزشی که مختص مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل کالا و صدور بارنامه برگزار شد حاضران با روش‌های پیشگیرانه در قالب رفتارهای قبل از وقوع، حین وقوع و بعد از وقوع سرقت آشنا شدند.

فتح‌آبادی در ادامه به دیگر موارد مطروحه در این نشست آموزشی که توسط افسر کارشناس سرقت اداره آگاهی استان ارائه شد اشاره کرد و توضیح داد: در این نشست حاضران ضمن آشنایی با انواع روش‌های اعمال شده توسط سارقان، نسبت به نقاط آسیب‌پذیر جاده‌ای که به وسیله رانندگان به عنوان پارکینگ و محل استراحت استفاده می‌شود تحذیر و نسبت به رعایت موارد امنیتی آگاهی یافتند.

سرپرست اداره حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در خاتمه تصریح کرد: به دلیل موقعیت محورهای مواصلاتی استان که کریدور ارتباطی 17 استان جنوبی و غربی با مرکز کشور می‌باشند ضرورت توجه رانندگان به موارد تحذیری را در راستای تأمین حداکثری ایمنی و امنیت تردد برون‌شهری دوچندان می‌گرداند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس