Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی حسین پور فیضی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز رشد و فناوری هشترود اظهار کرد: ما نباید نفت و گاز را به سایر کشورها بفروشیم، بلکه باید با اتکاء به نخبگان علمی، این منابع طبیعی را به کالا و ثروت تبدیل کنیم.
وی اضافه کرد: همت ایرانیان در جهت تولید علم ستودنی است، زیرا جوانان ایرانی توانسته اند با تلاش شبانه روزی میلگردی از نوع پلاستیک را طراحی کنند که در مقابل زلزله بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان کج ‌نمی ‌شود و نمی شکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: ما باید با بالا بردن کیفیت علمی و ایمانی خودمان از فناوری های موجود، بهترین بهره را ببریم و فناوری را تبدیل به ثروت کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور و نه استاد محور است، و این امر باعث شده جایگاه علمی این دانشگاه روز به روز بالا تر رود.
بخشعلی معصومی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد مرکز نوآوری و رشد در هشترود، شناسایی و جذب جوانان نخبه این منطقه است تا آنان بتوانند با توجه به استعدادهای موجود و گذشته، با ایده های درخشان، کشور را از واردات انواع و اقسام کالا بی نیاز سازند.
وی افزود: امیدواریم ایده هایی که در این مرکز رشد ارائه می شود، در کوتاه مدت جواب دهد تا این مرکز هم، حرفی برای گفتن در کشور داشته باشد.
فرماندار ​هشترود نیز در این مراسم یاد آور شد: حمایت از شرکت های دانش بنیان و افرادی که اختراعاتی دارند، در دستور کار دولت قرار گرفته و مقرر شده برای مخترعان وام هایی با درصد کم اختصاص یابد.
حسن مستفید اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در منطقه هشترود و پشتوانه علمی جوانان، مطمئن هستیم دانش آموزان و دانشجویان این منطقه با سرعت بیشتر قله های ترقی را طی خواهند کرد و در آینده نزدیک خبرهای خوشی از این منطقه در رابطه با پیشرفت علمی منتشر شود.
در این مراسم، 'اسدالله حیدری' به عنوان مسئول مرکز رشد و فناوری هشترود انتخاب شد، حیدری دارای مدرک دکتری و استاد دانشگاه پیام نور هشترود است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشار: عزیزی راد
3077/7486/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در حوزه و دانشگاه‌ باید علم و دانش و رتبه علمی حرف اول و آخر را بزند و اصل شایسته‌سالاری در مراکز علمی حاکم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریز، ضمن تبریک روز معلم به اساتید اظهار کرد: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود. 

وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان را باشعور و آگاهی تربیت کنند. 

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: بایستی احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ شده و ارتقا یابد و به جامعه تسری پیدا کند. 

آل هاشم خاطرنشان کرد: معلمی یکی از صفات خداوند است و معلمان آن چیزی که بیان می‌کنند تجلی علم حق است. 

وی با اشاره به اینکه معلمان فارغ از مسائل مادی دنیوی با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و بسیار ارزشمند هستند اظهار کرد: همواره باید معلم و استاد مورد تکریم قرار گیرند و انتظار ادب و حسن خلق را از جامعه و نظام آمورشی دارند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمامی مراکز علمی بایستی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان