Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور مکی آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کمک های سیرجان به زلزله زدگان غرب کشور شامل کنسرو، تن ماهی، لوازم بهداشتی، پتو، چادر، کیسه خواب، چادر، البسه گرم و کفش، حبوبات، برنج، قند، چای، آب معدنی، تشک، لحاف، چراغ و بخاری، ظروف یکبار مصرف و روغن و برنج توسط 2 دستگاه تریلر به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور مکی آبادی ضمن قدردانی از مردم سیرجان و همکاری مراکز صنعتی و معدنی افزود: یک میلیارد تومان وجه نقد از این کمک ها به حساب مشخص شده برای زلزله زدگان واریز شد.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبانماه 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
شمار کشته ها و مصدومان بر اساس اعلام پزشکی قانونی بیش از 400 کشته اعلام شده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری و برخی از مسئولان برای رسیدگی به مسائل زلزله زدگان به مناطق زلزله زده سفر کردند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7435/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند