Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در آیین معرفی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) قزوین به تشریح چشم‌اندازهای قرآنی در حوزه مهدویت پرداخت و اظهار کرد: باید به تبیین هرچه بیشتر فرهنگ ظهور و آثار آن در جامعه بپردازیم.
وی با تاکید بر اینکه باید آیات و روایات امیدبخش را در حوزه مهدویت به درستی در جامعه تشریح و تبیین کنیم، تصریح کرد: چشم‌اندازهایی که قرآن و روایات از آینده جهان ترسیم کرده‌اند، رسالت و وظیفه ما را در قبال دوران موضوع مهدویت دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قزوین افزود: ایجاد روح امید و نشاط که مهمترین نیاز جامعه جهانی است، با فرهنگ مهدویت و وعده‌های الهی در آخرالزمان میسر خواهد شد چرا که همه جهان نیازمند شناخت درست از آینده هستند.
وی تصریح کرد: شاید هیچ کسی در عالم نباشد که نسبت به سرنوشت و چشم‌انداز عالم هستی و بشریت حساسیت و دغدغه نداشته باشد اما شیعه با هدف بسط عدالت، پرورش کرامت و حمایت از مستضعفان به موضوع ظهور منجی می‌نگرد و برای این مهم برنامه مشخص دارد.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر محمود متوسل آرانی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور نیز در این نشست، شناخت فرقه‌های انحرافی و مبارزه علمی و فرهنگی با آن‌ها را یکی از اهداف مهم این بنیاد دانست و خاطرنشان کرد: تالیف کتب علمی و محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت و توزیع آن در بین مردم بخش دیگری از اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آثار مناسبی در رابطه با مباحث مهدوی برای عموم مردم نداشته ایم، 200 عنوان کتاب برای همه اقشار جامعه توسط این بنیاد تالیف شده که کتاب‌هایی در زمینه پاسخگویی به سوالات و شبهات، رد افکار انحرافی و ارایه آموزش‌های مهدوی از جمله آن‌هاست.
در پایان این نشست، حسن کاشی به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان قزوین معارفه شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)