Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیران ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام دفتر مرکزی و مهمانسرای باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراسم افتتاح دفتر مرکزی و مهمانسرای باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام با حضور رضا امیری مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و دیگر مدیران این شرکت و نیز اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که دفتر ذکر شده شامل سالن کنفرانس، سالن پذیرایی از مهمانان ویژه و دفاتر مسئولین باشگاه می باشد و هم چنین مهمانسرای افتتاح شده، دارای چهار واحد خانوادگی جهت پذیرش مهمانان می باشد.

می توان افزود: شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام همواره در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی که به ورزش و اهتمام به مقوله ورزش قهرمانی دارد می کوشد که زیر ساخت ها و امکانات خود را همگام با استاندارد های بین المللی منطبق نماید تا بستر را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف به طور شایسته مهیا نماید.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در سال ۱۳۹۳ به منظور حمایت از ورزش های همگانی، توسعه فضاهای ورزشی در منطقه، افزایش مشارکت کارکنان خود و خانواده ها در حوزه ورزش و سلامت و هم چنین حضور موثر در ورزش حرفه ای کشور باشگاه ورزشی خود را  تاسیس نمود.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی