Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دزد موتورسیکلت در شاهرود تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس پلیس Police شهرستان شاهرود دراین باره گفت: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۱ آزادی Freedom از یک فقره سرقت Stealing موتور سیکلت، با اعزام یک واحد گشت فردی جوان از محل متواری و تحت تعقیب ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به تعقیب و گریز فرد سارق گفت: در نهایت وی با اقدام به موقع گشت کلانتری ۱۱ آزادی پس از چند دقیقه تعقیب و گریز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

وی با اشاره به ارتکاب سرقت موتور سیکلت توسط سارق سابقه دار گفت: وی در حالی که در صدد سرقت یک موتور سیکلت بود باحضور مالک مواجه، که در نهایت با تهدید مالک با یک قبضه چاقو موتور سیکلت مذکور را سرقت و از محل متواری می شود که درنهایت با سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

اشرفی از بازجویی های انجام شده از این فرد سابقه دار خبر داد و گفت: در بازجویی های اولیه، وی به ۳ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد اما شواهد ازاحتمال تعدد سرقت هایی دیگر توسط این فرد حکایت دارد که این مورد تحت بررسی است.

این مسئول انتظامی درخاتمه افزود: چشمان تیز بین ماموران انتظامی همیشه و در همه حال برای امنیت شهروندان و حفظ اموال آنان بیدار و هوشیار است اما در این راه اگرهمکاری مردم درحفظ ایمنی اموال خود نباشد، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود و از همین رو تقاضای ما از همه شهروندان ارتقا ایمنی اموالشان است تا ضمن ناکام گذاشتن سارقان در رسیدن به اهداف شومشان، یاریگر پلیس در تامین نظم و امنیت شهرستان باشند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • داداش کلاه یادت نره 
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان