Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار بایستی حرمت و شآن جریان و حزب سیاسی خود را در این استان حفظ کرده و برای آن احترام قائل باشد.

" هدایت اکبری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد متعلق به جریان سیاسی با نام اعتدال بوده و بایستی در موضوعات مختلف بویژه چینش مدیران آینده استان با شورای مرکزی حزب خود مشورت و رایزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شورای مرکزی‌حزب توسعه و اعتدال این استان مشورت نکند شما چه اقدامی می‌کنید؟ اظهارداشت: الان نمی شود گفت چه اقدامی می‌کنیم اما ما می‌گوئیم اگر ایشان با حزب خود مشورت نکند بدون شک حرمت و شآن جریان و حزب خود را نگه نداشته است.

این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار با نام حزب و جریان سیاسی با نام " اعتدال" استاندار شده و حزب ایشان هم حزب حاکم بوده، پس شایسته است که با حزب خود مشورت و رایزنی کند.

اکبری در پاسخ به این سئوال که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با حزب خود در این استان مشورتی داشته است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار با حزب خود در این استان مشورتی نداشته و البته شورای مرکزی حزب یک دیدار با ایشان داشته است.

وی گفت: بعد از آن دیدار تاکنون هم هیچگونه مشورتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ما شکل نگرفته و ما توقعات بیشتری از ایشان در این ارتباط و سایر موضوعات داشته و داریم.

دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا استاندار از شما برای مدیران آینده استان لیستی درخواست کرده است یا خیر؟ هم با ابراز نگرانی ادامه داد: استاندار تاکنون هیچ لیستی از حزب توسعه و اعتدال در استان راجع به چینش مدیریت های آینده نخواسته است.

اکبری افزود: حزب توسعه و اعتدال در برخی مسئولیت های استانی اکنون نیروهایی درحد معاونت دارد و از استاندار انتظار داریم به فکر چینش نیروهای شورای مرکزی این حزب در سطوح بالاتر باشد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏