Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > آسیا - خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اقدام ترامپ را در قرار دادن کره شمالی در فهرست کشورهای حامی تروریسم «یک اقدام ترسناک دیگر» نامید.

روسیه روز پنجشنبه گفت تصمیم آمریکا برای افزودن نام کره شمالی به فهرست کشورهای حامی تروریسم اقدامی بود که ممکن است با تشدید شرایط در شبه جزیره کره منجر به یک «فاجعه» جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو،‌ ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه، اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را برای قرار دادن کره شمالی در فهرست کشورهای حامی تروریسم «یک اقدام ترسناک دیگر» نامید که تنش های موجود را کم نخواهد کرد. وی افزود «پاسخ به این سوال که آیا چنین اقداماتی کمکی به کاهش تنش ها می کند واضح است: خیر، این اقدامات کمک نمی کنند.»

زاخارووا در مقابل خبرنگاران گفت: «چنین اقداماتی شرایط مربوط به کره شمالی را افراطی می کند، این موضوع با یک فاجعه بزرگ نه تنها منطقه ای بلکه با مقیاس جهانی پایان می یابد.» وی افزود سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در طول سفر تارو کونو همتای ژاپنی اش به روسیه، روز جمعه در مورد بحران کره شمالی صحبت خواهد کرد.

زاخارووا در ادامه گفت: «دو طرف بر روی روابط دو جانبه تمرکز خواهند کرد ولی شرایط بین المللی از جمله شرایط شبه جزیره کره و مسئله سوریه نیز مورد گفتگو قرار می گیرد.»

49311

کلید واژه‌ها : کره شمالی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!