Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-ایرنا-اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی، از جمله رویدادهایی است که روز پنجشنبه دوم آذرماه در همدان خبری می شود.

***اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی در همدان روز پنجشنبه دوم آذرماه در خیابان مهدیه ساختمان سرپرستی بانک ملی همدان برگزار می شود.
***برگزاری آئین کتاب گردی همدان با حضور فعالان فرهنگی استان از ساعت 17 تا 21 از دیگر رویدادهای خبری امروز است که در شهر کتاب همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


***همایش تبیین و نحوه اجرای برنامه اشتغال فراگیر نیز امروز ساعت 8:30 در سالن شهدای استانداری همدان برگزار می شود.
***مجمع استانی سازمان بسیج هنرمندان همدان نیز از دیگر برنامه هایی است که روز پنجشنبه با حضور جمعی از هنرمندان نخبه و متعهد انقلابی استان همدان از ساعت 9 صبح در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
7523/1181
خبرنگار:زهرا پیرنیا**انتشار:الهام تدین

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان

 سهرابی بیدار در نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان گفت: این میزان از تولید ۴ هزارو ۲۸۷ میلیون کیلووات ساعت تولید یا تحویلی در سال است که ۹ و ۴ دهم این میزان تولید تلف می‌شود.

او به مصارف حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی ۵۰ درصد، در بخش خانگی ۳۲ درصد، در بخش صنعت ۱۱ درصد و در بخش عمومی و سایر مصارف ۷ درصد مصرف برق داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در بحث توسعه نیروگاه‌های خورشیدی به افزایش ۱۳۵ مگاوات نیروگاه در همدان اشاره و تصریح کرد: ۱۱ و ۴ دهم درصد تولید برق از نیروگاه‌های خورشیدی است که در استان تولید می‌شود و با افزایش نیروگاه جدید تولید برق به ۲۳ درصد خواهد رسید.

سهرابی بیدار از هوشمندسازی کنترل در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: ۹۴ درصد مشترکان کشاورزی کنترل پذیر است.

او گفت: در مصارف خانگی جزو کشور‌های بدمصرف هستیم که مدیریت و صرفه جویی در مصارف خانگی ضروری است.

استاندار همدان هم گفت: باید رویکرد ما شعار سال باشد و جهش تولید با سرعتی فراتر از شرایط عادی صورت پذیرد تا شعار سال محقق شود.

قاسمی فرزاد، همچنین راهکار تحقق شعار سال را بهره وری در تولید دانست و افزود: باید نطام بهره وری ایجاد شود و میزان تلفات که ۱۰ درصد از تولید برق را در استان شامل می‌شود شناسایی و هدفگذاری شده و سالانه ۲ تا ۳ درصد از این تلفات کاهش یابد.

او تأکید کرد: کنترل هوشمند نیاز همه مصارف است و هوشمندسازی در مصارف پر مصرف کمک شایانی خواهد کرد چرا که بخصوص در بخش کشاورزی باید از تولید محصولاتی که نیاز بازار نیست و زمینه صادرات آن وجود ندارد اجتناب کرد، زیرا که ناطراز بودن در مدیریت انرژی و مدیریت تولید را شاهد هستیم.

استاندار همدان تصریح کرد: به شدت در مدیریت مصرف در حوزه خانگی باید انضباط حاکم باشد و انضباط انرژی داشته باشیم، زیرا در مصرف انرژی یک مدیریت درست مصرفی نیاز است و نباید از نرم متعارف مصرف بالا رود و اگر از نرم متعارف بالا رود باید قطعی اتفاق افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی