Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
یورو اسپورت در گزارشی به تیم ملی ایران تحت هدایت کارلوس کی روش پرداخته است: تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی به راحتی توانست جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، یورواسپورت در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشت: تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی به راحتی توانست جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت بالای خط دفاعی ایران و حضور یک مهاجم آماده به نام سردار آزمون باعث شده است تا تیم ملی ایران تیم خطرناکی باشد.

کی روش در مدت حضور در تیم ملی ایران توانسته تاثیرات خوبی روی تیم ملی ایران داشته باشد. حضور باتجربه هایی چون اشکان دژاگه و سیدجلال حسینی در کنار نفراتی چون سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی باعث شدند تا ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داشته باشد.

با تمام این تفاسیر باید توجه داشته باشیم که کارلوس کی روش این بار به دنبال حضور طولانی تر ایران در جام جهانی است تا بتواند این کشور را به دور دوم رقابت ها برساند.

در همین زمینه: جدیدترین رده بندی فیفا | ایران؛ دو پله صعود؛ هنوز اول آسیا پیروزی ایران مقابل ونزوئلا در دومین بازی تدارکاتی نباختیم باز | پیروزی ایران در برابر پاناما کی‌روش: تاریخ ساز می‌شویم؛ شک ندارم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه ویکی پدیا، تا کنون ۲۳ تیم جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده اند و تیم برتر دور پلی آف جام ملت‌های آسیا از میان افغانستان و قرقیزستان آخرین مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد. مرحله نهایی رقابت‌ها ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (شنبه ۲۴ شهریور تا یک شنبه ۱۵ مهر) در شهر‌های تاشکند، بخارا و آندیجان برگزار خواهد شد و دور گروهی رقابت‌ها یک شنبه ۶ خرداد قرعه کشی می‌شود و تیم‌ها به ۶ گروه ۴ تیمی تقسیم بندی می‌شوند و از هر گروه تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می‌کنند و ۴ تیم برتر از ۶ تیم سوم نیز راهی دور یک هشتم نهایی می‌شوند. سیدبندی مسابقات به این شرح است: 
* پات یک: ازبکستان، ایران، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال 
* پات دو: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مغرب، تایلند و پاناما 
* پات سه: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی 
* پات چهار: آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند، تاجیکستان و تیم برنده پلی آف آسیا (افغانستان و قرقیزستان)
- تیم‌های فرانسه، تاجیکستان، برای اولین بار به جام جهانی فوتسال راه یافته اند.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان