Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:11:56 GMT

جزیره خارگ خط مقدم جبهه‌های اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۴۴۲۱

جزیره خارگ خط مقدم جبهه‌های اقتصاد مقاومتی است

جزیره خارگ - فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ گفت: جزیره خارگ خط مقدم جبهه‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم دانش‌آموز پنجشنبه‌شب در نشست هم اندیشی اهالی خارگ در مسجد امیر المومنین(ع)  اظهار داشت: بسیجیان خارگ همیشه در خط انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده‌اند، حضور در بسیج به معنای حضور فیزیکی نیست، اهداف بسیج والا است و در حوزه مختلف با اهداف مشخص و معین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جزیره خارگ، جزیره ایثار و مقاومت است؛ اهالی شریف خارگ در تمامی دوران وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی ثابت کرده‌اند؛ از خاموش‌کردن شعله‌های آتش تا وحدت و یکدلی بی‌سابقه اهل سنت و تشیع.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ بیان کرد: امروز چیزی که باعث شده بسیج ماندگار شود، برادری، دوستی، وحدت و پشت سر ولایت و رهبری حرکت کردن است.

دانش‌آموز تصریح کرد: اهالی شریف خارگ با مشکلات فراوانی از دیرباز دست و پنجه نرم کرده‌اند ولی همیشه مقاوم و ایثارگر بوده و هستند به نوعی می‌توان گفت خارگ خط مقدم جبهه ها بوده و در حال حاضر خط مقدم جبهه‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خاطرنشان کرد: باید نظرات مردم را مسئولین استفاده کنند، قلب مردم و بزرگی مردم خارگ یک رمز مقاومت و انقلابی است، این جزیره سختی‌های فراوانی کشیده است و امروز باید ثمره آن به اهالی شریف خارگ برسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان