Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@18:45:50 GMT

عربستان محاصره یمن را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۴۸۱۷

عربستان محاصره یمن را کاهش می‌دهد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، ائتلاف نظامی تحت امر عربستان در یمن اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت آینده، فرودگاه اصلی این کشور و بندر اصلی دریای سرخ را برای عبور و مرور انسانی بازگشایی خواهد کرد.

در بیانیه ائتلاف آمده است که فرودگاه صنعا به روی هواپیماهای سازمان ملل گشوده می‌شود و در بندر حدیده امکان دستیابی به کمکهای بشردوستانه فوری فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همزمان، فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل در نیویورک به نقل از مسئولان امور انسانی و سیاستمداران سازمان ملل گفت ،از همتایان عربستانی باخبر شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود بندر سلف بازگشایی شود.اما مشخص نشده که آیا روند امور در این بنادر به سطح پیش از محاصره باز می‌گردد یا خیر.

وی توضیح داد : سازمان ملل تحولات را زیر نظر دارد و در صورتیکه این اقدام از سوی ریاض صورت گیرد ، این گام مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت .

 

ایسنا
 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم