Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:24:21 GMT

«گلف‌بازی» ترامپ سوژه رسانه آمریکایی شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۵۶۷۹

«گلف‌بازی» ترامپ سوژه رسانه آمریکایی شد

طبق گزارش شبکه «ان بی سی نیوز»، از آغاز ریاست جمهوری ترامپ تاکنون، او 100 روز را در املاک و مستغلات شخصی خودش گذرانده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که دونالد ترامپ در مقام نامزد ریاست جمهوری بارها از گلف بازی کردن رئیس‌جمهور سابق آمریکا و بی توجهی او به اداره امور کشور انتقاد کرده بود، رسانه آمریکایی حضور پی در پی رئیس‌جمهور کنونی این کشور در زمین گلف و مستغلات شغلی او را سوژه خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 ژانویه (اول بهمن سال گذشته) ریاست جمهوری دونالد ترامپ با مراسم تحلیف او رسما آغاز شد و حالا که کمتر از یک سال ازر آن می‌گذرد، خبرها از وقت گذرانی او در زمین‌های گلف و املاک و مستغلات شخصی او حکایت دارد.

شبکه ان بی سی نیوز با اشاره به حضور ترامپ در تفرجگاه ساحلی او در «وست پام بیچ» آمریکا، آماری از تعداد روزهای وقت گذرانی رئیس‌جمهور آمریکا در زمین گلف و مستغلات شخصی او ارائه داد.

این رسانه آمریکایی با اشاره به حضور اخیر او در تفرجگاه ساحلی «وست پام بیچ» که زمین گلف نیز دارد، نوشته که ترامپ از آغاز ریاست جمهوری، 78 روز در زمین‌های گلف شخصی خودش بازی کرده است.

طبق این گزارش، رئیس‌جمهور متمول آمریکا از روز تحلیف تاکنون، 100 روز را در املاک و مستغلات خودش گذرانده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به قانون تبدیل شد. با این لایحه آمریکا بیش از ۹۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان کمک مالی و نظامی می‌کند.

محدودیت شبکه اجتماعی تیک‌تاک که در پوشش این لایحه در سنا تصویب شد و به امضای بایدن رسید، موردتوجه رسانه‌ها و شهروندان آمریکایی قرار گرفته است.

مالک تیک‌تاک ۹ ماه فرصت دارد سهامش را به آمریکایی‌ها بفروشد وگرنه در آمریکا مسدود می‌شود. تیک‌تاک ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد و مقامات آمریکایی به دلیل سهام ۲۰ درصدی شرکت بایت دنس که مالک چینی دارد، این سکو را خارجی و برای آمریکا خطرناک می‌دانند.

گفت‌وگو با سالار واعظی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد