Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به نفوذ توده هوایی سرد به جو استان، گفت: ریزش هوای سرد در منطقه باعث یخبندان شده و برای امشب پیش بینی می شود دمای هوای در 13 شهرستان استان به کمتر از صفر درجه برسد.
علی محمد زورآوند اظهار کرد: امشب به جز شهرستان قصرشیرین پیش بینی می شود دمای هوا در بقیه مناطق استان به زیر صفر درجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این توده هوای سرد تا صبح روز یکشنبه در جو استان باقی مانده و در این مدت دمای شبانه شهرستان های مختلف استان به کمتر از صفر درجه باقی خواهد ماند.
زورآوند با اشاره به دمای مناطق مختلف استان، از کنگاور و سنقروکلیایی با دمای 10 درجه زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان برای امشب یاد کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: همچنین دمای هوا در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز امشب به هشت درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود اهالی شهرستان هرسین امشب دمای منفی 6 درجه را تجربه کنند، گفت: در صحنه و روانسر نیز دما به پنج درجه زیر صفر خواهد رسید.
زورآوند گفت: شهرستان جوانرود نیز امشب دمای منفی چهار درجه و پاوه نیز دمای منفی سه درجه را تجربه خواهند کرد.
معاون هواشناسی کرمانشاه به مناطق زلزله زده استان نیز اشاره و اظهار کرد: دمای هوا در ثلاث باباجانی امشب به چهار درجه زیر صفر و سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز به منفی یک درجه می رسد.وی همچنین از قصرشیرین با دمای یک درجه بالای صفر به عنوان تنها شهرستانی یاد کرد که دمای آن امشب زیر صفر نخواهد رفت.
زورآوند در خصوص دمای هوای امروز شهر کرمانشاه نیز گفت: دمای امروز مرکز استان در گرمترین حالت به 10 درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت به 6 درجه زیر صفر خواهد رسید.
هم اکنون هزاران خانوار هفت شهرستان غربی استان کرمانشاه به علت وقوع زلزله در بیش از 80 هزار تخته چادر و یا کانکس زندگی می کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش شدید باد در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدیده جوی خاصی طی این هفته در استان نخواهیم داشت، گفت: پدیده غالب جوی امروز وزش باد شدید از بعد از ظهر در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان غالباً صاف گزارش شده است، افزود: شرایطی که امروز در استان حاکم شده، تا اواسط هفته جاری در استان تداوم داشته و از اواسط هفته بارندگی برای استان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه دمای هوای استان زنجان از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج روند افزایشی به خود خواهد گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت از روز چهارشنبه این هفته کمی تغییر یافته و دمای هوا در اغلب مناطق استان خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای کنونی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۵ درجه، ابهر ۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6089605

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • کاهش دمای هوا در استان
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود