Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:29:22 GMT

حل مشکل خط لوله ۲۶ اینچ گچساران ظرف ۲۴ ساعت آینده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۵۹۷۷

حل مشکل خط لوله ۲۶ اینچ گچساران ظرف ۲۴ ساعت آینده

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، وقوع آتش سوزی ناشی از شکستگی خط لوله ۲۶ اینچ این شرکت را تکذیب و ابراز امیدواری کرد که مشکل خط لوله، به زودی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت؛ ساسان حبیبی با بیان اینکه برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، روز گذشته (یکم آذر ماه) و پس از وقوع حادثه، جریان نفت قطع شد، ادامه داد: همچنین با توجه به نشت اندکی نفت در آب های اطراف، از آتش زدن نفت شناور روی آب به عنوان یکی از گزینه‌های رایج جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از سوانح مربوط به خطوط لوله استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به این ترتیب و با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، هیچ آلودگی زیست محیطی منطقه را تهدید نمی کند و ان‌شاءالله مشکل پیش آمده نیز به زودی رفع و جریان نفت برقرار می‌شود. 

بر اساس این گزارش، شکستگی در کیلومتر ۲۳ خط لوله ۲۶ اینچ نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران که از گچساران ۱ و ۲ به سمت تلمبه‎خانه گوره کشیده شده است، دیروز حادثه‎ساز شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  باقر مهرعلیلو گفت: در این پایش وضعیت زیست محیطی واحدها از جمله نحوه مدیریت پساب تولیدی واحد، استفاده از سیستم آبپاش در فرایند تولید، میزان فضای سبز و  میزان ذرات محیطی واحدها مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ۷ واحد شن  و ماسه در شهرستان چایپاره فعال هستند و بر اساس ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده ، در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی مشمول یک درصد عوارض سبز می شوند.
 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد