Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@00:19:26 GMT

انتصاب شهردار کمال شهر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۶۵۸۳

مهرداد ترابیان را برای سومین بار به سمت شهردار کمال شهر منصوب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، محمدعلی نجفی استاندار البرز با صدور حکمی مهرداد ترابیان را برای سومین بار به سمت شهرداری کمال شهر منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم برای مدت 4سال به سمت شهردار منصوب می شوید. انتظار دارد با اعمال و تدابیر قانونی و با رعایت دقیق کلیه قوانین و مقررات و احترام به تساوی عموم شهروندان در مقابل قانون و نگاه امانت دارانه به مسئولیت محوله و نیز در تعاملی سازنده و قانونمند با مدیران استان و شهرستان و با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد و اهتمام جدی و متعهدانه نسبت به آبادانی و توسعه متوازن و عادلانه شهر همسو با سیاست های عمومی دولت کوشا بوده و در انجام وظایف قانونی موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی نجفی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما