Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:57:07 GMT

قصه‌گویی راه صحیح برای انسانی زندگی کردن است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۷۶۹۷

قصه‌گویی راه صحیح برای انسانی زندگی کردن است

معاون امنیتی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تفکر در فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی می‌توان دریافت که قصه‌گویی روشی صحیح برای انسانی زیستن و عاطفی بودن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری در تبریز ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: با نابودی داعش آوازه شهدا و ایران به عنوان مدافع اصلی مردم مسلمان در جهان پیچیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جهان امروزی بر اساس اینکه کشور ما در مسیر توسعه متوازن حرکت می‌کند خودمان را ملزم می دانیم تا براساس آخرین دستاوردهای تکنولوژیک بشر، جامعه را اداره کنیم و به پیشرفت‌های مادی و تأمین رفاه عمومی جامعه می‌اندیشیم.

وی در توضیح توسعه یافتگی، بیان کرد: ما دنبال حیات معقول هستیم و منظور از توسعه یافتگی زندگی آرام توام با آرامش و با استفاده از آخرین دستاوردهای فناورانه بشر از لحاظ مادی و معنوی است.

شهرتی فر ادامه داد: ما دنبال جامعه‌ای هستیم که در آن کرامت انسان گرامی داشته می‌شود و احکام و فرامین الهی در آن حاکم است.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: با تفکر در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌توان دریافت که قصه گویی یک راه و روش صحیح برای انسانی زیستن و عاطفی بودن است که این عاطفه در شعرها و قصه‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشخص است و نشانگر این است که ما برخلاف حرکت همراه با تکنولوژی، دنبال جامعه خشک و ماشینی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در صدد استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات برای جامعه هستیم اما باز هم دوست داریم مادران و مربیان، درس محبت، عشق و انسان دوستی را به فرزندانمان بیاموزند و ما امروزه شاهد این هستیم که قصه گویان و مربیان کانون در جهت ارتقای فرهنگ جامعه و انتقال مفاهیم ارزشمند تلاش می‌کنند.

شهرتی فر با گرامیداشت یاد نویسندگان بزرگ آذربایجان گفت: مربیان در جهت دهی فکری اعضا از ابتدای مراجعه به مراکز نقش ویژه‌ای دارند. به فرزندان خود اجازه دهیم در کنار سایر کتاب‌ها، قصه‌های عامیانه و فولکلوریک را که سینه به سینه توسط مادران منتقل شده‌اند بخوانند و با رسم و رسوم دیرینه ما آشنا گردند.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در پایان یادآور شد: عده کثیری از نویسندگان قصه کشورمان از آذربایجان شرقی هستند و از این جهت خداوند را شاکریم و امیدواریم در کنار افراد زحمت‌کش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت آموزش بهتر و بهینه‌تر به نسل آینده کشورمان باقی بمانیم.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی