Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@04:10:57 GMT

حضور احتمالی ایتالیا در جام جهانی 2018

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۱۱۰

حضور احتمالی ایتالیا در جام جهانی 2018

پالوما نوسدا، یکی از نمایندگان مجلس پرو لایحه‌ای ارائه کرده که بر اساس آن، سازمان‌های دولتی کنترل فوتبال در این کشور را به عهده خواهند گرفت. این طرح مانع از برگزاری انتخابات آزاد در فدراسیون فوتبال این کشور خواهد شد.

فیفا با هر گونه دخالت دولت‌ها در امور فدراسیون‌ها مخالف است و در صورتی که این سازمان تشخیص بدهد، احتمال حذف پرو از تمامی رقابت‌های این سازمان شامل جام جهانی ۲۰۱۸ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرو بعد از ۳۶ سال توانست سهمیه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را کسب کند. در سال ۲۰۰۶ به طور مثال فیفا به علت دخالت سیاسیون در فوتبال این کشور حکم انحلال فدراسیون فوتبال آنها را صادر کرد.

لیبرو همچنین گزارش داده است که در صورت حذف پرو، خود فیفا می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام کشور جانشین آنها شود.

در حال حاضر مطبوعات ایتالیا ادعا کرده‌اند که در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، تیم ملی کشورشان با توجه به سابقه و گذشته خود می‌تواند روانه جام جهانی شود. شیلی، قهرمان آمریکای جنوبی هم یکی دیگر از گزینه‌هاست.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله