Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: پیکر پاک و مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال مردم وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.

وی افزود: دو شهید ۱۷ و ۱۹ ساله در منطقه ام رصاص در عملیات کربلای ۴ و یک شهید ۲۲ ساله در پاسگاه زید در عملیات رمضان به فیض شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گرامی افزود: پیکر مطهر دو شهید والامقام روز یک شنبه در دانشگاه پیام نور شیراز و یک شهید هم در شهرستان بوانات تشییع و به خاک سپرده می شود.
انتهای پیام/ر

استقبال از پیکر مطهر شهدا در فرودگاه شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت