Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:20:06 GMT

«علی اکبر شریعت» به زودی عازم کربلا خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۸۴۱۷

«علی اکبر شریعت» به زودی عازم کربلا خواهد شد

شیراز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گفت: علی اکبر شریعت، سراینده نوحه حماسی«کربلا کربلا ما داریم میاییم» به زودی به همراه اعضای خانواده خود عازم کربلا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس شامگاه گذشته به همراه فرمانده ارشد آجا در استان فارس و مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس از علی اکبرشریعت رزمنده و مداح دوران دفاع مقدس و سراینده نوحه حماسی و بیادماندنی کربلا کربلا ما داریم کی آییم عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گرامی افزود: علی اکبر شریعت از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از نیروهای ارتشی بودند که با سروده خود به نقش بسزایی در روحیه رزمندگان در جبهه ها داشتند و در واقع جنگ روانی و نرم را در مقابل دشمن در کنار جنگ سخت در آن زمان بخوبی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: به همت اداره کل خفظ آثار دفاع مقدس فارس، ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی ارشد آجا در استان و خبرگزاری تسنیم، علی اکبر شریعت به همراه خانواده خود که به تعداد ۱۴ نفر می باشند و به نیت ۱۴ معصوم پیرو هماهنگی های بعمل آمده دفتر سازمان حج و زیارت استان در صورت صدور روادید آنها در یک کاه آینده به زیارت کربلای معلی خواهند رفت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس  با بیان اینکه علی اکبر شریعت یکی از گنجینه های دفاع مقدس است اظهار داشت: علت غفلت از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باورها است که در صورتی که مسئولین حوزه دفاع مقدس را باور داشته باشند رزمندگان ما فراموش نخواهند شد

گرامی گفت: نوحه ماندگارعلی اکبر شریعت بعنوان یک مدخل در دانشنامه دفاع مقدس تدوین خواهد شد و همچنین در قسمت حوزه دیجیتال موزه دفاع مقدس نیز از سرود این رزمنده جهت بازیدکنندگان به نمایش در خواهد آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان