Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حمید گرمابی اظهار داشت: نمونه کامل کپی برداری از بسیج گروه حشدالشعبی در کشور عراق است که از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کردند و در چند سال اخیر در دفاع از مردم عراق کار خود را به نحو صحیحی انجام دادند و اگر بسیج و سپاه جمهوری اسلامی ایران حشدالشعبی را به شکل منظمی تشکیل نمی‌دادند قطعا سرنوشت دیگری در جنگ عراق رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در سوریه نیز که برادران سپاه با آن‌ها کار می‌کردند و در عملیات مستشاری کمک می‌کردند قطعا در قسمت‌های مختلف با استفاده از تفکر بسجی پیروزی‌های اخیر سوریه بوجود آمد.

نماینده نیشابور و فیروزه گفت: قطعا بسیج نقش تعیین کننده در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی داشته است، روز‌های انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیروی بسیج تشکیل شد و اگر بسیج نبود انقلاب در معرض خطر‌های اساسی قرار می‌گرفت، از بعد انقلاب اسلامی که زمزمه‌های مخالفت و ایستادگی در برابر نظام مطرح شده بود اگر بسیج نبود قطعا سرنوشت به طور دیگری رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: در همه گذرگاه‌های سخت انقلاب چه در زمان جنگ ومبارزه با منافقین و همه مباحثی که از ابتدا برای انقلاب اسلامی بوجود آمد یاور انقلاب و تعیین کننده در مسیر‌های سخت انقلاب بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است