Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه منطق جهاد تنها منطقی است که در مقابل استکبار و صهیونیسم پیروز است، تاکید کرد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب به ما نشان داد آنجایی که ایستادیم و مجاهدت کردیم، شهید شدیم و صبر کردیم در آنجا پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای جبهه مقاومت گفت: در این لحظات یکی از نشانه های درخشان نصرت الهی بر جبین نورانی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان اسلام نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یک پیروزی جاودانه و شگفت‌انگیز در میدان جایی که امروز محل دفن سیاست های آمریکا، اسراییل و رژیم‌های مرتجع منطقه ای و متحد آمریکا است همه شاهدند چگونه پرچم پرافتخار و اقتدار مسلمانان در بلاد اسلامی به اهتزاز درآمد و پرچم استکبار و ایادی و مزدوران فریب‌خورده آنان چگونه به زیر کشیده شد.

 

سردار سلامی خاطرنشان کرد: جهان این روزها شاهد پرتوافشانی خورشید اسلام در مرکز عالم و شاهد غروب دنیای استکبار از مغرب طلوع آن است و این نشانه زیبا، دلنشین و جذابی است از به ثمر نشستن زودهنگام خون پاک شهیدان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم که امروز میهمان لاله‌های خون‌رنگ خود هستیم.

 

وی افزود: امروز شاهد درخشش دوباره شهیدان‌تان در میدان هستید، شما که همه آرزوهای خود را در وجود عزیزانتان تجلی یافته بودید، تقدیم خدا کردید و برای دفاع از حریم آل الله به سرزمین‌های دوردست فرستادید و بر شهادت آنها صبر کردید.

 

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: شکیبایی و نجابت شما عامل اصلی رشد روح جهاد و شهادت در کالبد جامعه اسلامی ما از ایران، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و هر سرزمین اسلامی دیگری شد.

 

سردار اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای شما تندیس‌های زنده استقامت، کرامت، شرف و عزت همه مسلمانان هستند. شهدا مظاهر جاودانگی همه مسلمانان عالم هستند. نشانه‌های فخر و مباهات مسلمانان و نشانه‌های شکست‌ناپذیری اسلام در میدان‌های جهاد سمبل جوانمردی، غیرت، آزادگی، عدالت‌جویی و حقیقت‌طلبی هستند و تجسم عظیم‌ترین فضایل عالم خلقت هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز نشان داده شد منطق جهاد تنها منطقی است که در مقابل استکبار و صهیونیسم پیروز است، تاکید کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب به ما نشان داد آنجایی که ایستادیم و مجاهدت کردیم، شهید شدیم و صبر کردیم در آنجا پیروز شدیم.


وی تصریح کرد: وقتی منطق جهاد و شهادت الگوی مقابله با دشمنان سلطه‌گر می‌شود هیچ واقعیتی در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی با نظر دشمنان ما رقم نمی‌خورد.

 

سلامی افزود: تجربیات سخت اما شیرین و گوارای هواداران انقلاب اسلامی نشان داد که می‌تواند بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و با ایستادن در مقابل آنان قله‌های رفیعی را از علم و فناوری فتح کرد، می توان مقاومت کرد و آسیب کمی دید اما پیروزی های بزرگی را به ارمغان آورد.

 

سردار سلامی با بیان اینکه می‌توان با منطق مقاومت هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: داعش محصول سیاست‌های مشترک آمریکا، انگلیس، اسراییل و متحدان منطقه‌ای آنهاست برای ایجاد شعله‌های فروزان در منطقه بود. آنها تصور می‌کردند با تهدید نوین نفوذ انقلاب اسلامی در ذهن و دل مردم جهان محدود می‌شود و از گسترش اسلام جلوگیری می‌کنند و منطقی از جهاد بدلی را در مقابل جهاد ناب اسلامی علم می‌کنند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن تمرکز قوای خود را بر قلب تحول بر عالم اسلام یعنی ایران قرار داده بود اما آنچه که رخ داد گستره نفوذ ایران به واسطه این تهدید پیش رفت و فرصتی شد برای متحد ساختن همه مسلمانان که جمع شدند و هسته اولیه امت واحده اسلامی را ایجاد کردند.

 

وی با بیان اینکه بسیج جهانی اسلام تشکلی واقعی روی زمین پیدا کرد، تصریح کرد: تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب و در بسیج جهانی اسلام تحقق یافت، ساختارهای قدرت در جهان اسلام شکل گرفت و صهیونیست‌ها در جنگ‌ها شکست های باورناپذیری را متحمل شدند.

 

سردار سلامی ادامه داد: جهان اسلام به برکت انقلاب و نقش رهبری حضرت امام خامنه‌ای و فرماندهی دلاور و تلاش سردار سلیمانی توانست سطح وسیعی از قدرت دفاعی ایجاد کند. امروز می دانیم این قدرت چه قابلیتی پیدا کرده است.

 

وی افزود: استکبار جهانی تصور می‌کرد با ایجاد تفرقه و آتش‌افروزی در منطقه حاشیه امنی برای اسراییل بسازد اما امروز می‌بینند که پرچم‌های درخشان مقاومت اسلامی سرزمین‌های فلسطین اشغالی را احاطه کرده است و می دانند هر جنگ جدیدی معادل است با محو اسراییل از جغرافیای سیاسی عالم و این حقیقت بزرگی است که از دل شهیدان شما برخواسته است.

 

سردار سلامی با بیان اینکه شهدای شما مشعل‌داران امید در دل و قلب همه مسلمانان هستند که راه‌های غلبه بر دشمنان را هموار کرده‌اند، گفت: سعودی‌ها همچنان به دنبال اقدامات تفرقه‌افکنانه خود هستند و توسل می‌جویند تا شاید رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله اقدامی انجام دهد اما راه‌های سلطه و غلبه بر اسلام بسته است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صحنه زمین امروز تجلی وعده‌های الهی است و ما با چشم سر این حقیقت عظیم را می‌بینیم، تصریح کرد: امروز می‌بینیم فتنه آمریکایی و صهیونیستی بی‌نتیجه می‌ماند و ما در مسیر و راه پایان دادن به تسلط استکبار در هر نقطه‌ای از عالم اسلام هستیم.

 

سردار سلامی با بیان اینکه سرنوشت همه مسلمانان به هم گره خورده است، تاکید کرد: امروز امنیت ایران، لبنان، سوریه، پاکستان، افغانستان، بحرین، فلسطین و همه کشورهای مسلمان به هم گره خورده است، عزت ما یکی است.

 

وی تصریح کرد: در جهان اسلام شعار یکی برای همه و همه برای یکی وحدت‌بخش است.

 

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم دشمنان ما در حال زوال هستند و به بن‌بست فکری و بن‌بست استراتژیک رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سرمایه‌های مادی خود را با شکست‌های پی در پی معاوضه می‌کنند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه امروز تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل شده است، افزود: حل معادلات سیاسی در منطقه و جهان بدون نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی ممکن نیست.

 

وی با اشاره به تحریم‌های متعدد علیه ایران گفت: دشمنان می‌خواستند ما را در محاصره فناوری قرار دهند اما ما این فضا را شکافتیم و به سدی بازدارنده و اطمینان‌بخش در مقابل همه دشمنان اسلام در هر مقیاسی و دامنه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که در واقعیت نیز این قدرتمندی و توانمندی را نشان می‌دهیم.

 

سردار سلامی با بیان اینکه امروز اضلاع هندسه قدرت در جهان تغییر کرده است، تاکید کرد: دشمنان ما باید این واقعیت را بپذیرند هرچه به دشمنی‌شان ادامه دهند، ضعیف‌تر می شوند و ما قدرتمندتر.

 

سردار سلامی با اشاره به نمونه‌های مختلف شکست دشمن در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی گفت: دشمنان ما هرچه بر طبل تهاجم فرهنگی کوبیدند جوانان ما جهاد را به عنوان ایده‌آلی مردانه انتخاب کردند.

 

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: از حوادث اخیر عبرت بگیرند و بر سر عقل بیایند و منطق غرور و زبان تهدید را کنار بگذارند و خود را بیش از این در مسیر زوال قرار ندهند.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند