Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@17:11:35 GMT

بارش برف در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۹۱۳۸

خرداد: مدیرکل هواشناسی لرستان از بارش برف و کاهش دما در استان خبر داد.

به گزارش خرداد از ایسنا، محمدناصر هاشمی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا صبح روز یکشنبه هفته آینده در استان کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: این وضعیت به سبب ریزش هوای سرد عرض‌های فوقانی، کاهش محسوس دماهای شبانه بین 5 تا 10 درجه و ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی افزود: هم‌چنین برای امروز در مناطق سردسیر و کوهستانی و نیز گردنه‌ها بارش برف محتمل خواهد بود برچسب ها: بارش برف ، هواشناسی ، لرستان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو استان

علی محمد زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه ناپایداری که از فردا (دوشنبه) وارد جو استان می‌شود، گفت : این موج ناپایدار تا روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمالا رگبار تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار طی فردا و پس‌فردا بارش چندان زیادی برای استان به همراه ندارد، پیک بارش‌ها را مربوط به بعدازظهر سه‌شنبه تا روز جمعه دانست که در نوار مرزی استان و منطقه اورامانات نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: چنانچه این سامانه بارشی تضعیف نشود، بارش‌های بسیار خوبی برای استان و همچنین شهر کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

زورآوند درباره احتمال آبگرفتگی معابر، رواناب، سیلاب محلی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به دلیل بارش‌های حاصل از این موج هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به تدریج از روز سه‌شنبه (یازدهم اردیبهشت) باعث کاهش دمای هوای روزانه می‌شود که این کاهش محسوس و حدود هشت درجه سانتی‌گراد است، اما باعث بروز مشکل و یا خسارتی نخواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار هواشناسی حداقل در سطح نارنجی برای این سامانه بارشی خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود