Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: استقلال در شرایطی است که ما می‌توانیم الان مقابلش به پیروزی برسیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از بازی استقلال – گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت:

شرایط گسترش روزبه‌روز بهتر شده است. آندو تیموریان، علیرضا نقی‌‌زاده، امین خطیبی و فخرالدینی مصدوم هستند و در این دیدار در اختیار ما نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به جوانانی میدان می‌دهیم که آینده گسترش فولاد را تأمین می‌کنند. در بازی فردا امیدمان به جوانان تیم است، آنهایی که آینده گسترش فولاد را تضمین خواهند کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده در ادامه افزود:

جایگاه واقعی استقال اینجای جدول نیست. این تیم بدشانسی آورده و نتوانسته است امتیازات را به خوبی جمع‌آوری کند. استقلال تیم خوبی است که به جایگاه اصلی خود در جدول نرسیده است، چه در زمان منصوریان و چه در زمان شفر این تیم بدشانسی‌های زیادی آورده است که باعث شده امتیازات را از دست بدهد و در جدول بالا نیاید. ما آنالیز خوبی نسبت به تیم استقلال داشته‌ایم و می‌دانیم که آنها در بیرون از خانه خوب بازی می‌کنند و وقتی میزبان هستند بازی هجومی را در پیش می‌گیرند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی گفت:

دوست داشتیم در این بازی هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و از دیدن یک بازی زیبا لذت می‌بردند.

فرشاد فلاحت‌زاده درباره شناختش از تیم استقلال خاطر نشان کرد:

کادر آنالیز ما خیلی دقیق نقاط ضعف و قوت استقلال را بررسی کرده است و ما همیشه طبق سیستمی که حریف‌مان بازی می‌کند نفرات‌مان را چیدمان و بررسی می‌کنیم که از کدام مناطق به دروازه حریف حمله کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده درباره داوری‌ها تا اینجای مسابقات تصریح کرد:

قضاوت‌ها تا به اینجای کار زیاد به تیم ما لطمه نزده است، اما می‌توانست خیلی بهتر باشد. در کل قضاوت‌ها برای تیم ما خیلی تاثیرگذار نبوده است. بچه‌های ما روی توانمندی‌های خودشان توانستند امتیاز بگیرند و شما می‌بینید وقتی تیم ما می‌تواند در دقیقه ۹۳ بازی گل بزند یعنی اینکه تیم ما آماده است و بازیکنان در هر بازی به دنبال پیروزی هستند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه باشگاه گسترش فولاد برای جذب مجتبی جباری مذاکراتی انجام داده است یا خیر، خاطرنشان کرد:

به نکته خوبی اشاره کردید. جباری سال‌ها شاگرد فیروز کریمی بوده و بازیکنی است که هر کسی دوست دارد آن را در تیم خودش داشته باشد. صحبت‌هایی در این باره شده اما اگر قرار باشد او به تیم ما بیاید تصمیم نهایی را کریمی و باشگاه خواهند گرفت، اما صحبت خیلی جدی تاکنون نشده است.

فرشاد فلاحت‌زاده در ادامه در خصوص عملکرد گسترش فولاد بیان داشت:

ما از اول فصل اکثر بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم. آندو در اولین بازی برای ما بازی کرد و بعد آسیب دید، با این شرایط هدف ما در همه مسابقات پیروزی است. در بازی فردا هم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، چرا که استقلال در شرایطی است که ما می‌توانیم الان مقابلش به پیروزی برسیم. هرچند که این تیم با آمدن شفر بسیار خوب شده است.

فرشاد فلاحت‌زاده تصریح کرد:

با توجه به اینکه بازی فردا تماشاگر ندارد می‌توانیم بهترین استفاده را از این فرصت کسب کنیم. از سوی دیگر بهترین بازی‌ها در آزادی انجام می‌شود، چرا که این ورزشگاه چمن بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند می‌توانیم در این بازی خوب کار کنیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص اینکه چرا بازیکنان زیادی از گسترش فولاد در این فصل دچار مصدومیت شده‌اند و آیا این مشکل را برطرف کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد:

ما این مشکل را رفع کرده‌ایم. در چند هفته اخیر هیچ بازیکنی دچار مصدومیت جدی نشده است. آندو تیموریان روی یک اتفاق دچار کشیدگی رباط صلیبی شد و مصدومیت او پارگی رباط نبود. آندو چند هفته استراحت کرد و به تیم اضافه شد. البته چون این بازیکن در تمرینات اخیر حضور نداشت و در برنامه‌های تاکتیکی که می‌خواستیم آنها را مقابل استقلال اجرا کنیم، نبود در این بازی غایب است، اما از هفته بعد تقریباً همه بازیکنان را در اختیار داریم.

فرشاد فلاحت‌زاده ادامه داد:

کادرفنی واقعاً زحمت می‌کشد و توانستیم در این هفته به خوبی کار کنیم. از باشگاه هم تشکر می‌کنم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار داد. ما همچنین در این چند هفته نحوه تمرینات را تغییر داده‌ایم و بازیکنی هم آسیب ندید.

فرشاد فلاحت‌زاده درباره فعالیت تیم گسترش فولاد در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل و اینکه آیا بازیکنی از جمع آبی‌وزردپوشان در تعطیلات نیم‌فصل جدا خواهد شد یا خیر، گفت:

طبیعی است که در نیم‌فصل برخی بازیکنان از تیم جدا می‌شوند و چند بازیکن هم به تیم اضافه می‌شوند. این اتفاق در همه تیم‌ها رخ می‌دهد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. ما سعی می‌کنیم از نفرات جوان استفاده کنیم، چون باشگاه گسترش فولاد جوان‌گراست.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطر نشان کرد:

فیروز کریمی هم به بازیکنان جوان و باتجربه اعتقاد دارد. سعی می‌کنیم در تغییرات نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم در جمع مدعیان قرار بگیریم. ما در چند هفته اخیر با کسب امتیازات لازم از انتهای جدول جدا شدیم و حدود پنج شش رتبه بالا آمدیم. امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است و اگر در این چند بازی نیز حداکثر امتیازات را کسب کنیم می‌توانیم حتی تا رتبه پنجم ششم جدول نیز بالا بیاییم.

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص احتمال حضور گسترش فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان اسیا با توجه به اینکه این باشگاه امتیازات حرفه‌ای حضور در این مسابقات را کسب کرده است، خاطرنشان کرد:‌

ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم. گسترش فولاد تنها باشگاهی است که تمام امتیازات لازم را دارد. ما امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار داریم و خیلی خوشحال می‌شویم که این اتفاق (حضور گسترش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا) رخ بدهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

به گزارش ورزش سه، محمد امین حزباوی مدافع دهه هشتادی و ملی پوش فوتبال ایران که حالا در السد قطر بازی می‌کند، موفق شد اولین قهرمانی باشگاهی خودش را با این تیم پرافتخار قطری جشن بگیرد. 

حزباوی در تابستان، با چشم پوشی بر روی پیشنهاداتی که از تیم های بزرگ داخل کشور داشت، بلیط سفر به قطرش را هماهنگ کرد و راهی السد شد.
مدافع سابق فولاد خوزستان که ۱۰ روز دیگر تولد ۲۱ سالگی خودش را جشن می‌گیرد، در خط دفاعی قهرمان قطر به شیوه‌ای بازی می‌کرد که بسیاری از کارشناسان، معتقد بودند تجربه و کیفیت بالای او با سنش کاملاً تضاد دارد. 

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.
درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. 

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

حزباوی در بیست سالگی به این موفقیت رسیده و با نگاه به شرایط کنونی او، می‌توان نوشت که با حضور او و پیشرفتش قطعا تیم ملی فوتبال ایران از حالا خیالش از داشتن یک مدافع شش دانگ و باهوش برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ راحت است.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست