Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:48:40 GMT

پیروزی بر داعش قدرت اسلام را به جهانیان نشان داد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۰۳۳۰

پیروزی بر داعش قدرت اسلام را به جهانیان نشان داد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیروزی بر داعش قدرت اسلام، فقاهت و مرجعیت را به جهانیان نشان داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: پیروزی بر داعش در سوریه و عراق، قدرت و عزت سپاه قدس،جیش شعبی و فاطمیون را به دشمنانی که همواره در تدارک توطئه علیه مسلمانان بودند به خوبی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: وحدت به عنوان بزرگترین سرمایه از عوامل موفقیت در پیروزی بر داعش بوده است و همواره امت اسلامی بر این سرمایه باید با قوت تکیه کند.
امام جمعه اراک گفت: داعش در 6 سال حکومت، ظلم های فراوانی به مردم عراق و سوریه روا داشت و امروز با وحدت، کاخ پوشالی داعش و حامیانش فرو ریخته است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: تا اسرائیل این غده سرطانی پا برجا است، دنیا روی آزادی و آرامش را نخواهد دید و همه باید در برابر بدخواهی دشمنان هوشیار باشیم.
امام جمعه اراک گفت: دشمنان صهیونیستی و آمریکایی همواره در حال ایجاد توطئه هستند بنابراین باید با بصیرت توطئه آنان را خنثی کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اهل بیت (ع)همواره محور وحدت هستند و پیروان خود را به داشتن این خصیصه مهم دعوت می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش جنایات آل سعود در یمن را محکوم کرد و گفت: مجامع بین اللملی باید به طور جدی وارد عمل شده و در برابر این جنایات ساکت نباشد.
آیت الله دری نجف آبادی در خصوص نوعدوستی ملت ایران در زلزله غرب کشور نیز افزود: مردم ایران در حادثه زلزله اخیر با کمک های خود در غم ومشکلات هموطنان شریک شدند و این سرمایه بزرگی است.
وی افزود: نیاز جدی زلزله زدگان سرپناه مناسب است بنابراین افراد خیر برای ساخت خانه کمک های نقدی را به نهادهای متولی پرداخت کنند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد