Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برگامویی ها هم نمی تواند پیروزی بزرگ تیمش در گودیسون پارک را باور کند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایندگان ایتالیا امشب در لیگ اروپا با دو نتیجه مشابه ۵-۱، رقیبان خود را شکست دادند اما پیروزی آتالانتا در بندر لیورپول، تعجب همه را به دنبال داشت. مردان گاسپرینی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به اورتون ۸ گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاسپرینی هم از پیروزی پرگل تیمش در گودیسون پارک، شگفت زده شده است.

گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

تصور چنین نتیجه ای غیرقابل باور و بسیار سخت است. خوب شروع نکردیم و در نیمه اول، توپ های زیادی از دست دادیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم و صحبت هایی که داشتیم؛ روند بهتری پیدا کردیم. قطعا نتیجه فراتر از حد انتظارات است اما مهم ترین مسئله این بود که صعود کردیم. نمی دانم اینکه اول شویم بهتر است یا دوم؛ چون قرعه کشی می تواند عجیب باشد.

گاسپرینی از اینکه تیمش تا دوشنبه بازی ندارد، بسیار خوشحال است چون می گوید به خاطر این نتیجه، او و بازیکنانش قطعا امشب از خوشحالی نمی خوابند. وی گفت:

خوشبختانه تا دوشنبه بازی نداریم و فردا صبح به سمت برگامو حرکت می کنیم؛ بعید می دانم کسی بتواند امشب بخوابد!

لازم به ذکر است با صعود آتالانتا، هر سه نماینده ایتالیا در لیگ اروپا به دور حذفی رسیدند. وضعیت ایتالیایی ها در لیگ قهرمانان اروپا هم مساعد است چراکه یوونتوس و رم فاصله زیادی تا قطعی کردن صعودشان ندارند. در این میان فقط وضعیت ناپولی کمی نگران کننده است؛ با این حال ناپلی ها هم در بدترین حالت راهی لیگ اروپا می شوند پس در پایان دور گروهی، هیچ کدام از نمایندگان سری آ از دور مسابقات اروپایی کنار نرفته اند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»

به گزارش مشرق، مهدی دادرس از شرایط این روزهای فوتبال کشور انتقاد کرد و گفت: حاشیه‌های فوتبال یقه اهالی این رشته را گرفته و در رفتار، کردار و گفتمانی که شاهد هستیم خروجی خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه بیانیه‌نویسی هم رفتار پیش‌پاافتاده جدیدی است که دیگر مختص به استقلال و پرسپولیس هم نیست و سایر تیم‌ها برای آنکه از این جریان عقب نمانند، وارد آن شده‌اند و در کل شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه‌نویسی آن هم با این شیوه مورد توجه قرار بگیرد یک حرکت بی‌معنی است چراکه بی‌جهت، هوادار را هیجانی می‌کنیم که نتیجه آن را هم می‌بینیم و صداقت و راستی در فوتبال کمتر دیده می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان اضافه کرد: همین هیجانات و حاشیه‌ها در لیگ برتر بر همه چیز حاکم شده است و این خوب نیست. فوتبال و ورزش جزیره ثبات نیستند. فوتبال فضای خوبی برای تخلیه هیجانات است اما مسیری که برخی‌ پیش گرفته‌اند هیچ کمکی نمی‌کند و باید این روند اصلاح شود.

دادرس در واکنش به این سئوال که چه کسانی این ریل‌گذاری نادرست را در فوتبال انجام داده یا آن را مدیریت می‌کنند، گفت: لیدرهای خاصی پشت این ماجرا هستند که با تصمیم‌های خود شان ایران و ایرانی را به بازی گرفته‌اند. باید این روند تغییر کند و اجازه داد تا هیجانات به معنای واقعی خود در فوتبال تخلیه شود و دیگر خبری از بیانیه‌نویسی و این بازی‌های بی‌معنی نباشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اضافه کرد: این واگذاری یک مُسکن خیلی خوب است و باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تشکر کرد چراکه ما را مجاب کردند. سال‌ها بود بحث واگذاری را می‌شنیدیم اما هیچ مسوولی تمایلی به تحقق آن نداشت! اما این اتفاق در دولت کنونی افتاد و در نهایت شاهد این تغییر و تحول بودیم که جای تشکر دارد اما باید دید در ادامه چه خواهد شد و روند فعالیت این دو باشگاه بزرگ چه مسیری را پیش خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد