Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - مهر نوشت: بازیگر سرشناس بریتانیایی در حال مذاکره است تا در فیلم «کاپیتان مارول» از کمپانی مارول و دیزنی، نقش اصلی را برعهده بگیرد.

جود لاو با پذیرش نقش در برابر بری لارسون، نقش اصلی «کاپیتان مارول» را ایفا می‌کند. در عین حال با بن مندلسون نیز مذاکراتی در جریان است تا نقش اصلی منفی این فیلم را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنا بودن و رایان فِلِک نیز به عنوان کارگردان انتخاب شده‌اند.

جود لاو در نقش شخصیت دکتر والتر لاوسون بازی می‌کند که به عنوان کاپیتان مارول شناخته می‌شود و او مرشد شخصیتی به نام کارول دانورس است که لارسون نقش او را بازی می‌کند.

کمپانی مارول تاکنون اطلاعی در این زمینه منتشر نکرده است.

فیلمنامه نهایی این فیلم را ژنوا رابرتسون-دورت نوشته است و داستان درباره کارول دانورس، خلبان نیروی هوایی است که دی‌ان‌ای او به صورت تصادفی با دی‌ان‌ای یکی از دشمنانش ترکیب شده در نتیجه او دارای قدرتی استثنایی شده است.

کوین فیلگ که تولیدکننده این فیلم است چندی پیش در جشنواره کمیک‌کان سن‌دیگو اعلام کرده بود فیلم ابرقهرمانی بعدی مارول در دهه ۱۹۹۰ می‌گذرد.

انتظار می‌رود ساموئل ال جکسون نیز نقش خودش را با شخصیت نیک فیوری در این فیلم تکرار کند. تاریخ اکران این فیلم ۸ مارس ۲۰۱۹ است.

جود لاو امسال با ایفای نقش شخصیت آلبوس دامبلدور جوان در «هیولاهای شگفت‌انگیز» دیده شد. او برای فیلم سوم شرلوک هولمز نیز که برادران وارنر در حال تهیه مقدمات تولیدش است، جلوی دوربین می‌رود.

لاو بازی در فیلم بعدی وودی آلن با بازی ال فانینگ را نیز تمام کرده و در تریلر جاسوسی «بخش ریتم» در برابر بلیک لایولی که ۲۰۱۹ اکران می‌شود، نیز بازی کرده است.

57243

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!