Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:58:56 GMT

نیمه اول؛ پدیده 1-0 نفت طلاییه

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۱۱۲۱

نیمه اول؛ پدیده 1-0 نفت طلاییه

نیمه اول دیدار دو تیم پدیده و نفت طلاییه با پیروزی شاگردان مهاجری به پایان رسید.

طرفداری- در هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه به دیدار تیم نفت طلاییه رفته است که نیمه اول این دیدار با پیروزی شاگردان مهاجری خاتمه یافت.

نیمه اول دیدار تیم های پدیده و نفت طلاییه با نتیجه 1 بر 0 به سود شاگردان مهاجری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی نژاد در دقیقه 34 گل پدیده را به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!