Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تجسمی - یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران، سه شنبه هفتم آذرماه در مرکز فرهنگی، هنری صبا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه آثار یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران، ساعت 17 روز سه شنبه هفتم آذرماه در مرکز فرهنگی هنری صبا آغاز می‌شود.

نمایشگاه این دوسالانه در سه بخش کارتون موضوعی با موضوع ایمنی و امنیت، کارتون آزاد و کاریکاتور با موضوع افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با آثار کارتونیست‌های ایران و جهان در گالری‌های آیینه، خیال و خیال شرقی مرکز فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

یازدهمین دوسالانه بین المللی کارتون تهران از سوی خانه کاریکاتور ایران به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی با حمایت دفتر هنرهای تجسمی و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند تا 23 آذرماه از نمایشگاه آثار دوسالانه در مرکز فرهنگی، هنری صبا دیدن کنند.

57243

 

کلید واژه‌ها : هنرهای تجسمی - کاریکاتور -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی