Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود و براین اساس کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه، 5 آذر، به ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌پردازد.
روز سه‌شنبه، 7 آذر، نیز تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از عملکرد «صندوق توسعه ملی در نحوه پرداخت تسهیلات» و عملکرد «بانک‌های دولتی و خصوصی در نحوه برخورد با تخلفات و تخصیص وام‌های کلان» بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین روز اعضای کمیسیون به ادامه بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی می‌پردازند.
کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نیز سه‌شنبه، 7 آذر، گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را جهت ارائه به صحن علنی قرائت و تصویب خواهد کرد.
کمیسیون اجتماعی روز سه‌شنبه، 7 آذر، طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور می‌پردازد.
در همین روز اعضای کمیسیون طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران و طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را بررسی خواهند کرد.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز یکشنبه، 5 آذر، طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایرا (اعاده شده از شورای نگهبان) را مورد بررسی قرار خواهد داد. در همین روز رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در کمیسیون گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه خواهد داد.
کمیسیون روز سه‌شنبه، 7 آذر، با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی به بررسی آخرین اخبار و تحولات دفاعی کشور می‌پردازد.     

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای