Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:26:46 GMT

رونمایی رسمی مسی از چهارمین کفش طلای خود + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۲۷۲۸

رونمایی رسمی مسی از چهارمین کفش طلای خود + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: لیونل مسی دقایقی پیش در ساختمان قدیمی استرلا دام در بارسلونا کفش طلای چهارم خود را از دستان سوارز دریافت کرد.

حجم ویدیو: 590.20K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مسی با دریافت چهارمین کفش طلا، به رکورد رونالدو Ronaldo رسید که پیش از این در کسب کفش طلا رکورددار بود. با 37 گلی که مسی در طول فصل گذشته در لالیگا به ثمر رساند، موفق شد عنوان بهترین را از آن خود کند و حالا رقابت ستاره پرتغالی و آرژانتینی وارد بعد جدیدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز لوئیس سوارز این عنوان را به مسی اهدا کرد. ستاره اروگوئه ای، در سه سال اخیر، دو بار موفق به کسب این عنوان شده (یک بار با پیراهن لیورپول و یک بار با پیراهن بارسلونا) و به خوبی می‌داند کسب عنوان بهترین گلزن اروپا چقدر دشوار است. تنها سه بازیکن در تاریخ باشگاه بارسلونا توانسته اند به این عنوان دست پیدا کنند که این نشان می‌دهد کفش طلا از چه اهمیت بالایی برخوردار است و چقدر رسیدن به آن دشوار است. رونالدو (97/96)، لوئیس سوارز (16/15) و مسی (13/12، 12/11، 10/09) تا به حال توانسته اند این عنوان را کسب کنند و مسی امسال به چهارمین کفش طلا خواهد رسید.
در مراسم امروز بسیاری از شخصیت های مشهور ورزشی بارسلونا حضور داشتند. اجرای مراسم نیز برعهده نشریه مارکا بود.
مسی همراه با همسر و پسراول خود تیاگو وارد مراسم شد و در شروع، کلیپی از گل های مسی برای حضار پخش شد. در ادامه مسی شروع به صحبت کرد و گفت:« همیشه هدفم کمک به تیم و افرادی بوده که در زندگی برایم اهمیت زیادی داشته اند. هر چقدر به تعداد بیشتری بتوانم کمک کنم بهتر خواهد بود.»
سپس فیلمی تقدیم شده از سوی کودکان سرطانی بیمارستان سنت ژوان دئوی بارسلونا برای مسی پخش شد. او از دست یکی از این کودکان جایزه قلب Heart طلایی را نیز دریافت کرد. تا اینکه لوئیس سوارز در میان تشویق شدید حاضران در مراسم، کفش طلا را به مسی تقدیم کرد.
مسی در ادامه صحبت هایش افزود:« هرگز خودم را یک مهاجم نمی دانم. داخل و بیرون زمین در این سال ها بسیار رشد کرده ام. همیشه سعی در پیشرفت و کمک به تیمم داشته ام. حالا به عنوان بازیکن، بیشتر از همیشه از فوتبال لذت می برم.»
مسی در مورد نیمکت نشینی اش برابر یوونتوس گفت:« شروع بازی از روی نیمکت برای من اتفاقی عادی نیست و لی طبیعی است که مردم شگفت زده شوند. آنها باید بدانند که فصل به فصل شرایط برای بازیکنان سخت تر می شود و همه نیاز به استراحت داریم.»
مسی در مورد بازی حساس مقابل والنسیا گفت:« در شروع فصل هستیم. والنسیا مربی و بازیکنان بزرگی دارد و فصل را عالی شروع کرده اند. آنها حریف دشواری برای ما خواهند بود. انگیزه بالایی برای این بازی داریم و ما هم در شرایط خوبی به این مسابقه رسیده ایم.»

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت