Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@13:39:38 GMT

پیام بسیج برای شیعه و اهل سنت وحدت است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۳۰۸۶

پیام بسیج برای شیعه و اهل سنت وحدت است

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، حسین شهرکی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت اسفند جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: پیام بسیج برای شیعه و اهل سنت همبستگی و برادری است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و اهل سنت در این منطقه از کشورمان بسیار مثال زدنی است، تصریح کرد: این وحدت و همبستگی در نتیجه تلاش و کوشش علمای مسلمان است که به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه دشمن درصدد تفرقه و جدایی بین مسلمانان است، ادامه داد:، اما با هوشیاری مسلمانان و به ویژه علمای دنیای اسلام، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

شهرکی در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت در کشور سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: گروه‌های تکفیری و تروریستی با حمایت آمرکیا و رژیم صهیونیستی برای بدنامی اسلام و مسلمانان تشکیل می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: هما ما باید در مقابل این ترفند‌های خبیثانه دشمنان اسلام هوشیار باشیم، چرا که آن‌ها به دنبال نابودی اسلام هستند.

وی در ادامه به کمک مردم به زلزله زدگان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: مردم ما یکبار دیگر در امتحانی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین سرمربی پرتغالی اعلام کرد از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

کد خبر 847320 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید