Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش بر عراق و سوریه و تبریک این مهم، اظهار داشت: علت اصلی پیروزی‌هایی از این قبیل امداد و یاری خداوند و لطف و فضل الهی است.

حجت‌الاسلام آیت‌اللهی بابیان اینکه این پیروزی دو عامل فرعی و مهم دیگر نیز دارد، اذعان کرد: رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای و هوشمندی و هدایت‌های به‌موقع ایشان نیز نقشی مهم و راهبردی در پیروزی جبهه مقاومت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه مجاهدت‌ها رزمندگان اسلام، دلیری‌ها مدافعان حرم و همیاری و همدلی مردم کشور از دیگر دلایل پیروزی جبهه مقاومت بود، خاطرنشان کرد: مقتدرترین و با درایت‌ترین رهبر‌ها بدون یار و همراه موفق نخواهند بود.

آیت اللهی با اشاره به اینکه در طول مدت رهبری امام خامنه‌ای همواره بر صلابت و اقتدار امام خامنه‌ای افزوده‌شده است، بیان داشت: همواره اقدامات ایشان به‌موقع و هدایت‌کننده بوده و شاهد هستیم که برخور‌د ایشان با یاران و مؤمنین دلسوزانه و پدرانه و با دشمنان و بدخواهان اسلام مقتدرانه و شدید است؛ که نمونه بارز این محبت در اقدامات ایشان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه مشهود است.

خطیب نماز جمعه یزد با قدردانی از اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی و نهاد‌هایی همچون نیروی انتظامی و صداوسیما که در ایام محرم صفر به برگزاری و تدارک جلسات و برنامه‌های عزاداری پرداختند و در این امر مشارکت داشته و مراسمات باشکوهی را برگزار کردند؛ بر لزوم توجه به ایام شادی و جشن‌های مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: همان‌طور که اقشار مختلف مردم به ایام عزاداری توجه دارند باید به ایام شادی اهل‌بیت نیز توجه کنند و نسبت به این مهم بی‌تفاوت نباشند.

حجت‌الاسلام آیت‌اللهی بابیان اینکه از روز ۸ ربیع‌الاول به بعد ایام شادی اهل‌بیت عصمت و طهارت است افزود: هیئت‌ها مذهبی یزد همان‌طور که برای عزاداری‌ها از مدت‌های قبل برنامه‌ریزی می‌کنند و تدارک مراسمات را می‌بینند در این ایام نیز باید به فکر برگزاری جشن‌ها باشکوه باشند؛ چراکه شاد بودن در ایام شادی اهل‌بیت و اندوهگین بودن در ایام عزای ایشان، توصیه خود ائمه اطهار است.

وی بابیان اینکه نپرداختن به چنین مراسمات و شادی‌های حلالی باعث می‌شود تا عده‌ای خود را متولی شادی مردم معرفی کنند و مثل چند سال قبل به بهانه شاد کردن مردم اقدام به برگزاری مجالس حرام و غیرمتعارف کنند، تصریح کرد: در این ایام باید برپایی مراسم، اطعام کردن و راه‌اندازی دسته‌های شادی به مناسبت ایام جشن و شادی اهل‌بیت موردتوجه قرار بگیرد.

امام‌جمعه موقت یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از بسیجیان به‌عنوان یاوران همیشگی ولایت نام برد و تصریح کرد: نقش بسیج و فداکاری‌های جوانان بسیجی در پیروزی جبهه مقاومت نیز بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/ ا

بسیجیان یاوران همیشگی ولایت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵۲۰ مبلغ  با حضور در شهر‌ها، بخش‌ها وروستا‌ها  بصورت گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند. 

حجت الاسلام محمد قناعت افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق (ع) ، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت وطهارت ، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از جمله برنامه های مبلغان در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

دیگر خبرها

  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی