Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: بارش برف که از صبح امروز جمعه در گردنه های استان شاهد بودیم هم اکنون متوقف شده و بنا براعلام پلیس راه تردد خودروها در جاده ها و آزادراه های قزوین به حالت عادی ادامه دارد.

جواد حق لطفی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر وضعیت گردنه های استان شامل گردنه آوج در مسیر قزوین-آوج- رزن، گردنه طالقان در مسیر آبیک-زیاران-طالقان، گردنه کوهین واقع در جاده و آزادراه قزوین-رشت و گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در مسیر قزوین-الموت عادی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به شروع فصل سرما، تیم های راهداری در گردنه های موجود در مسیرهای ارتباطی استان حضور داشته و برای انجام عملیات شامل نمک و ماسه پاشی محورها و بازگشایی راه ها به طور کامل آمادگی دارند.
وی همچنین از مسدودسازی گردنه های سپارده و پیچ بن در مسیر روستایی الموت-گیلان و مازندران خبر داد و گفت: از روز گذشته و همزمان با شروع فصل سرما و براساس روال سال های پیش به منظور حفظ ایمنی مسافران، این مسیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مسدود شد.

** تردد روان و عادی خودروها در آزادراه های استان قزوین
رئیس پلیس راه استان قزوین نیز عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر تردد در ازادراه ها و جاده های اصلی استان به شکل عادی در جریان است.
سرهنگ نصرالله بیگلری اضافه کرد: با وجود بارش مقدار کمی باران و برف در سطح جاده های اصلی و آزادراه های استان در صبح امروز، سطح این مسیرها هم اکنون خشک گزارش شده و خودروها هیچ مشکلی بابت عبورو مرور در آنها را ندارند.
وی افزود: خوشبختانه از روزگذشته تا این لحظه تصادف فوتی و جرحی در آزادراه ها و جاده های استان بوقوع نپیوسته است.
اداره کل هواشناسی قزوین روز گذشته از تداوم استقرار سامانه ناپایدار جوی در آسمان استان تا امروز جمعه و احتمال بارش برف در ارتفاعات و نقاط کوهستانی و همچنین کاهش محسوس دمای هوا خبر داده بود.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه است که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و بقیه راه های فرعی و روستایی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز