Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@08:21:26 GMT

استقلال خوزستان ۱ - پیکان 0

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۳۹۴۶

استقلال خوزستان ۱ - پیکان 0

استقلال خوزستان با گل جونیور مارینی مهاجم برزیلی از پیکان تهران پیش افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان و پیکان در اخرین بازی روز اول هفته سیزدهم به مصاف هم رفته اند، یکی برای فرار از قعر و دیگری برای ماندن در کورس.


هفته سیزدهم لیگ برتر؛ ساعت 16:45 ؛ تاریخ: 96/09/03
استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر:
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: محمدجواد مداح، محمد راهی و روح‌الله شریفی/ ناظر: علیرضا یزدانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال خوزستان


وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، سعید زارع(63 - طالب ریکانی)، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری(۷۷ - حسین صادقی)، سید علیرضا زندوی، یونس دلفی(90+3 - حسین بهرامی) و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی


پیکان تهران


سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور(68 - علی حمودی)، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی(۸۰ - کنت)، مهدی مومنی(60 - افرنگ دافه)، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

 

اخطار:

 

علیرضا زندوی (۵۰)‌از استقلال خوزستان

 

شرح نیمه اول:

 

استقلال خوزستان و پیکان در حالی به مصاف هم رفتند که به مانند دیگر بازی های پیکان، مالکیت توپ و زمین بیشتر در اختیارتیم دیگر بود و شاگردان ویسی در ابتدای بازی سوار بر میدان شدند اما نتوانستند از این مالکیت استفاده کنند.

 

در ادامه پیکانی ها موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که به ثمر ننشست، در دقایق انتهایی بازی نیز دو تیم برنامه خاصی برای حمله نداشتند تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی ٠-٠ به پایان برسد.

 

شرح گل:

 

١-٠(جونیور مارینی-استقلال خوزستان): حرکت طالب ریکانی از میانه زمین با همکاری دیگر بازیکنان ادامه یافت و پاس وی به جونیور مارینی نیست تا این مهاجم برزیلی با یک ضربه دقیق دروازه پیکان را باز کند:


لحظات حساس

 

دقیقه ٥: شوت از راه دور امیر روستایی در آغوش وحید شیخ ویسی آرام گرفت.

دقیقه ٢٠: پاس بلند و دقیق صادق بارانی به مهدی شیری رسید و سانتر این دفاع جلو کشیده به طور خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ٢٦: سانتر از راست زندوی دفاع جلوکشیده استقلال خوزستان درون محوطه جریمه به حکیم نصاری رسید اما ضربه این بازیکن با بدشانسی بعد از برخورد به مدافع حریف به اوت رفت.

دقیقه ٢٩: حرکت عالی جونیور از میانه زمین خودی تا میانه زمین پیکان ادامه داشت اماپاس پایانی اسن بازیکن دقت لازم را نداشت و موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه ٣٠: سانتر از راست ابوالفضل رزاقپور در محوطه جریمه با ضربه مهدی مومنی همراه شد که به اوت رفت.

دقیقه ٤٩: پاس از سمت چپ به مهدی مومنی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا دروازه تیم سابقش را نتواند باز کند.

دقیقه ٥٨: حرکت عالی یونس دلفی و پاس وی، سعید زارع را در حالت تک به تک قرار دارد اما ضربه ارام این بازیکن به پیام نیازمند رسید.

دقیقه ٦٤: حرکت زیبای دافه و پاس وی به رزاقپور رسید اما ضربه این بازیکن از بالی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٧٥: حرکت طالب ریکانی در میانه زمین تا محوطه جریمه ادامه داشت و این بازیکن چند بازیکن را پست سرگذاشت اما ضربه محکم این بازیکن را دروازه بان پیکان به سختی دور کرد.

دقیقه ٩٠: سانتر دافه از سمت راست در محوطه شش قدم به مهدی شیری رسید اما ضربه این بازیکن را وحید شیخ ویسی با رشادت از دروازه دور کرد تا بهترین موقعیت پیکانی ها اینچنین گرفته شود.

 

در حاشیه


* امیرحسین کریمی و امیرحسین صادقی دو بازیکن پیکان از این دیدار محروم هستند.

*مهدی مومنی و ابوالفضل ابراهیمی پیش از شروع بازی به سمت عبدالله ویسی رفتند.

*بختیار رحمانی که به دلیل مساله زلزله، مدتی را در شهر سرپل ذهاب اقامت داشت، از روی نیمکت نظاره گر بازی است.

*رضا مرادی، طالب ریکانی و رضا کرملاچعب پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی رفتند.

*ابوالفضل علایی، فرید بهزادی کریمی و سابا تاوادزه از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

پیکان استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکو ایران معروف است در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به توقف استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز، شاگردان اوسمار ویرا این شانس را داشتند تا با برتری در این دیدار به صدر جدول صعود کنند که نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند. در مقابل طلایی‌پوشان نیز که کمی از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند، امیدوار بودند تا با برتری در این دیدار حساس، حداقل به کسب سهمیه آسیایی دست پیدا کنند و امیدوار باشند که در ادامه در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

استقبال خوبی از این دیدار شده بود و تقریبا هواداران تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند و نزدیک به ۶۰ هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا کردند. رحمان رضایی و هومن افاضلی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال نیز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و نظاره‌گر بازی پرسپولیس و سپاهان بودند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۹: اولین موقعیت جدی برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال عبدالکریم حسن در محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه عبدالکریم حسن در زاویه بسته با اختلاف از بالا دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق تماشایی رضا شکاری در موقعیت مناسب به رامین رضاییان رسید اما ضربه این بازیکن به توپ کنار دروازه برخورد کرد و بهترین موقعیت سپاهان به راحتی از دست رفت.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با یک حرکت پا به توپ به قلب خط دفاعی سپاهاتن زد و در نهایت ضربه او به شکل خطرناکی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: اورونوف به زیبایی با پاس بلند توپ را به حنانوف رساند، حرکت پا به توپ مدافع پرسپولیس با تکل زکی‌پور همراه شد تا اولین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک عبدالکریم حسن در محوطه جریمه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر بعد از برخورد به مدافعین سپاهان به کرنر رفت.

دقیقه ۷۰: ارسال عبدالکریم حسن می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما مدافع سپاهان زودتر از آل کثیر توپ را به کرنر فرستاد.

پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت

دقیقه ۷۵: شوت رضا شکاری بی دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: در حالی که شهریار مغانلو به دلیل مصدومیت بر روی زمین بود، بازیکنان پرسپولیس به بازی ادامه دادند و حرکت امید عالیشاه با اعتراض شدید و درگیری برایان دابو با کاپیتان پرسپولیس همراه شد که در نهایت داور این دیدار امید عالیشاه را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد و دابو را نیز با کارت زرد جریمه کرد تا کار برای سرخ‌پوشان در ادامه دیدار سخت‌تر شود.

دقیقه ۳+۹۰: ارسال خطرناک رامین رضاییان در دهانه دروازه پرسپولیس با ضربه سر هادی محمدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

با این نتیجه تیم فوتبال پرسپولیس با ۵۳ امتیاز و اختلاف یک امتیازی با استقلال تهران در رتبه دوم باقی ماند و در مقابل سپاهان با ۴۶ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

تیم داوری: بیژن حیدری، کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی، ناظر: رضا سخندان

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد