Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مشاور رئییس جمهوری با تاکید بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه ها نیازمند تدابیر خاص است، گفت: آئین‌نامه ‌ای در این زمینه تصویب شد تا شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه‌ ها تسهیل شود.

«معصومه ابتکار» که روز جمعه از مهمانان ویژه دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتسال زنان ایران و ایتالیا بود در جمع خبرنگاران، گفت: در گذشته زنان در شهرستان ‌ها در سالن های ورزشی حضور داشتند، اما اکنون باید برای حضور آنها در ورزشگاه ‌ها چاره اندیشی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص محدودیت های موجود برای حضور خبرنگاران و تصویربرداران به منظور تهیه گزارش از دیدار تیم های فوتسال زنان ایران و ایتالیا، گفت: نگرانی ها بابت تصویربرداری و عکسبرداری از بازی بود و باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم تا این نگرانی ها از بین برود.
ابتکار با بیان اینکه مهم پیش روی با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب است، عنوان کرد: باید در چارچوب ها و موازین کار کنیم و از علاقمندان می خواهم تا نگرانی نداشته باشند.
وی در پایان دیدارهای تیم ملی ایران مقابل ایتالیا را دستاورد خوبی برای ورزش زنان کشورمان دانست.
تیم ملی فوتسال زنان ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می شود، امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود با حساب دو بر یک ایتالیا را شکست داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی1828**3783**
خبرنگار:خدیجه روزبهانی، انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

آن دو قانون به شرح زیر است:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900183

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد