Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان باید آسیب شناسی شود تا بودجه و سیاست‌گذاری جشنواره مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، فریده روشن در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: یک تیم کارشناسی باید به منظور آسیب شناسی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان باید ظرف یک هفته آسیب شناسی شود و این مهم امری لازم و ضروری است تا مشخص شود که برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره به چه صورت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه زمان بندی برگزاری این جشنواره باید مشخص شود، تصریح کرد: بودجه و سیاست‌گذاری برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان باید مشخص شود.

لزوم سیاست‌گذاری کلان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بدون سیاست‌گذاری کلان و به صورت سلیقه‌ای برگزار می‌شود.

مهدی مقدری در این جلسه با بیان اینکه باید سیاست‌گذاری کلانی در راستای برگزاری این جشنواره جهانی داشته باشیم، اظهار داشت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان از معدود جشنواره‌های بین المللی است که در تقویم جهانی رویدادهای سینمایی ثبت شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید هرچه‌ سریع‌تر این سیاست کلان آماده شود و پس از بحث و بررسی‌های کارشناسی یک سند مشخص دراین باره داشته باشیم، افزود: یک سند مکتوب و راهبردی برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان لازم است تا براساس این سند بدانیم چگونه این رویداد با ارزش بین المللی را برپا کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه آسیب شناسی لازم باید در حوزه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان صورت بگیرد و تهدیدها و فرصت‌های موجود در این زمینه شناسایی شود، گفت: تمام مسائل باید توسط یک تیم کارشناسی بررسی شود تا هر سال به فصل جشنواره که نزدیک می‌شویم با مشکلات پیچیده‌ای مواجه نشویم.

وی ادامه داد: اگر سیاست‌گذاری کلانی در حوزه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان وجود داشته باشد و متولیان امر بدانند که جشنواره یک مأموریت است، برای برگزاری آن برنامه‌ریزی خواهند داشت.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان