Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مجموعه مهررسانان از حضور سفیران عشق، امید و مهربانی در منطقه زلزله زده و بازگشایی مجدد مدارس و آغاز فعالیت دانش آموزان خبر داد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدرضا رفیعی گفت: شنبه ٤ آذرماه ساعت ١٠ صبح طی مراسم معنوی با نواختن زنگ مدرسه راهنمایی سعدی سرپل ذهاب کانون زلزله غرب کشور و توزیع بسته‌های تحصیلی شامل کیف، نوشت افزار، مکمل‌های غذایی و بهداشتی بین دانش آموزان با هدف انگیزه در دانش آموزان بازگشایی مجدد مدارس زلزله زده و از سرگیری فعالیت درس و تحصیل دانش آموزان آغاز خواهد شد
رفیعی امداد روحی را یکی از مسائل مهم و ظریف خواندند و گفت: استفاده از تجربیات و درس‌های آموخته این حقیر و مجموعه مهررسانان از زلزله بم را برای خدمت رسانی و حمایت روانی و اجتماعی از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور را بسیار مهم و به سهم خود بکوشیم تا سهم کوچکی داشته باشیم و انتقال تجربیات را وظیفه خود می‌دانم و به نقش بسیج نیرو‌های مردمی و موسسات غیر دولتی در مدیریت حوادث جمعی توجه شود و این امر نیازمند همکاری و مشارکت گروه‌های تخصصی مختلف می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متخصصین را به منطقه برای انجام مشاوره‌های حمایتی و روحی و ایجاد آرامش روانی اعزام میکنیم
مسول مجموعه مهررسانان با اشاره به اینکه آسیب‌های روحی و روانی به دانش آموزان در جریان زلزله وارد شده است و باید روحیه دانش آموزان را بازسازی کنیم بیان داشت:
دانش آموزان را در چادر، کانکس یا مدارسی که استحکام بیشتری دارند آموزش بدهند تا از تحصیل عقب نمانند.
اسن مسئول اضافه کرد: سفیران عشق، امید و مهربانی در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و با دانش‌آموزان صحبت خواهند کرد به گونه‌ای که آن‌ها را به لحاظ روحی و روانی برای حضور مجدد اماده کنند و اقدامات فرهنگی لازم برای بازگشت دانش آموزان به مدرسه انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • وقوع زلزله در این استان
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی