Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش وقف و رسانه صبح امروز در سالن اجتماعات صدا و سیما با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اوقاف و مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ صبح امروز همایش وقف و رسانه  در سالن اجتماعات صدا و سیما با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اوقاف و مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام جنتی پور گفت: دلیل مخالفت استکبار جهانی همین است که نمی خواهد جهان اسلام پیشرفت کند و وقف علمی می تواند موانع را از بین برد.

وی گفت: مهم است که می گویند از جایی یا چیزی که دوست دارید انفاق کنید و از بهترین مال خود وقف کنید و وقف باقیات و صالحات است.

 

در ادامه رئیس صدا و سیما استان با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: از شهدای مدافع حرم که جان خود را کف دست گرفتن و ددر راه دین و اهل بیت آن را وقف کردند که بهترین واقفان هستند  که باعث شدند امروز ما پیروز شویم.

 

وی تصریح کرد: وقف موضوعی اجتماعی که می تواند متناسب با زمان می تواند متفاوت بشود و در شرایط مختلف در زمینه خای مختلف اتفاق بافتد. 

 

افشار نیار ابراز داشت:وقف در وهله اول به عنوان یک تکلیف دینی و وظیفه رسانه تشریح کردن زمینه های وقف برای مردم است.پشتیبانی رسانه ای در حوزه چگونه استفاده کردن و شناسایی موقوفات و ترویج وقف و درست استفاده کردن از این موقوفات باید انجام گیرد.

در ادامه این همایش معاون سیاسی امنیتی استاندار به موضوع ثروت اشاره کرد و گفت: کنترل و تعدیل ثروت جامعه  و تقویت افراد ضعیف از آثار وقف می باشد که باعث رسیدن به نیکی و رستگاری است. 

 

وی افزود: وقف کننده در وقف هیچ گونه منت و ریا نمی کند و به جامعه خود کمک می کند و استمرار ثواب وقف برای وقف کننده است و وقف باعث ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه است.

محمدی تصریح کرد: تشکر و قدر دانی از عزیزان که در رسانه ملی تلاش می کنند تا  امور وقف را ترویج کنند.

 

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کیوان الوندی در دیدار با کارکنان خدمات و فضای سبز، با اشاره به زحمات و تلاش های کارگران گفت: جایگاه و اهمیت این قشر بر کسی پوشیده نیست و همواره تلاش کارگران زمینه ساز فعالیت های بیشتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان نظم را دیگر مولفه اصلی در صدا و سیما دانست و از کارکنان واحدهای خدماتی خواست نقش نظم و زیبا سازی فضای سبز و اداری را در برنامه‌های کاری روزانه مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل