Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@02:30:08 GMT

پایان مونتاژ آیفون ۱۰

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۶۳۱۷

پایان مونتاژ آیفون ۱۰

به گزارش بولتن نیوز، این شایعات حاکی از آن بود که دانش آموزانی که به عنوان کار آموز در این شرکت مشغول بودند خارج از ساعات کاری مجبور به مونتاژ قطعات آیفون ۱۰ می شدند. تعدادی از این دانش آموزان در گزارشات خود این گونه گفته اند که گاهی مجبور بودند ۱۰ ساعت برای مونتاژ قطعات آیفون ایکس کار کنند.
پس از علنی شدن این موضوع , شرکت اپل طی هشداری به شرکت فاکس کان اعلام کرد که این ساعات کاری در هر کشوری غیر قانونی بوده و نباید از دانش آموزان اضافه کاری کشید , پس از این اعلامیه از سوی شرکت اپل , شرکت فاکس کان از ادامه این کار جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دانش آموزان در گروه سنی ۱۷ تا ۱۹ سال بودند و باید قبل از فارغ التحصیلی , یک دوره سه ماهه را در شرکت فاکس کان می گذراندند , برخی از این دانش آموزان ادعا دارن اکثر امور و مطالبی که در فاکس کان انجام می دادند ارتباط چندانی با امور درسی آن ها نداشته و بیشتر درباره مونتاژ کردن قطعات بود.
مدیر فاکس کان با انکار این موضوع و در مصاحبه خود با تلویزیون بی بی سی گفت همه اقدامات لازم برای اطمینان از این که هیچ دانش آموزی در خارج از ساعات قانونی در این شرکت به کار گرفته نشده , انجام می شود. فاکس کان اعلام کرد این شرکت به قوانین متعهد بوده و به کار گیری کار آموزان کاملا بر خلاف تعهدات این شرکت می باشد. نظر شما درباره ی این اتفاق چیست؟ به نظر شما آیا حق با شرکت فاکسکان میباشد؟

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا محمدی بعد از ظهر شنبه با اعلام این خبر گفت: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفندماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مناسب‌ترین دمای گرده‌افشانی بین ۲۲ الی ۲۷ درجه سانتیگراد و مناسب‌ترین ساعات گرده افشانی ساعات ۱۰ الی ۱۵ محسوب می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد همچنین بیان کرد: گرده افشانی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و کیفیت محصول خرما دارد و رعایت اصول و دقت در انجام آن ضروری است.

محمدی درخت نخل را از جمله درختان دوپایه که شامل گل‌های نر و ماده بر روی درختان جداگانه می‌باشد برشمرد و در ادامه افزود: برای تولید اقتصادی محصول را باید گرده افشانی نمود که این کار به صورت سنتی و دستی توسط کارگران ماهر انجام می‌شود.

وی در پایان از زاهدی، شاهانی، گشخواه، خاصویی به عنوان مهمترین ارقام تولیدی شهرستان نام برد و به ارقام تجاری پیاروم و مجول اشاره کرد که در حال توسعه است.

کد خبر 6090145

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟