Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان، گفت: هفت نفر در حادثه برخورد یک پراید با گاردیل کنار جاده در محور روستای هنده این شهرستان مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛به نقل از دیار عالمان، ناصر توانایی در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان از مصدومیت هفت نفر در حادثه برخورد یک پراید با گاردیل کنار جاده در محور روستای هنده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: امروز صبح در ساعت 11:54 طی تماس تلفنی با اورژانس گلپایگان مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل کناره جاده سریعا پایگاه شماره یک اورژانس به محل حادثه که در محور روستای هنده بعد از دوراهی قرغن بود اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه با اطلاعات بدست آمده از صحنه حادثه تعداد مصدومین هفت نفر اعلام شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله پایگاه شماره دو و پایگاه هلال احمر سعیداباد جهت پوشش کامل صحنه به محل اعزام شدند.
توانایی یاداور شد: چهار نفر از مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس و سه نفر توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) اعزام شدند.
مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان در پایان گفت: وضعیت یکی از مصدومین حادثه متاسفانه وخیم می باشد.

انتهای پیام/ دیار عالمان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن شدن نفر بر اثر برخورد تریلر و پراید در حمیدیه خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برخورد تریلر و پراید که ساعت ۱۳:۰۰ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه)  در مسیر حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی  پیچ سید جابر رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله، یک دختربچه هشت ساله و سه زن ۳۷، ۳۸ و ۵۶ ساله بودند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد