Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:05:45 GMT

بسیج همان ظرفیت عظیم مردمی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۳۵۵۶

بسیج همان ظرفیت عظیم مردمی است

فرمانده ناحیه بسیج سپاه گلپایگان، گفت: مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف که نیاز انقلاب و نظام بوده ورود پیدا کرده و به بهترین نحو به وظایف خود عمل کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، سرهنگ محمود فروزاد در سخنرانی امروز خود در نماز جمعه که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، با تبریک هفته بسیج و نابودی داعش، اظهار کرد: بی تردید پیروزی بر جبهه استکبار و شجره خبیثه داعش مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی بوده و این فرهنگ و تفکر در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی به خوبی خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه دنیای استکبار در چندین سال اخیر تحت عنوان اسلام آمریکایی در قالب گروهی خونخوار همچون داعش در کشور های اسلامی شدید ترین جنایت ها و خبیث ترین کار ها را انجام داد، گفت: رزمندگانی از دل مردم با درک خطر موجود ظهور کرده و در برابر این تفکر مسموم قد علم کردند و توانستند خلافت این شجره ملعونه را متلاشی کنند، که این نشان دهنده کارکرد و کاربرد فرهنگ بسیجی است.

وی عنوان کرد: دنیای استکبار و در رأس آن آمریکای جهانخوار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها به دشمنی و بد عهدی و نقض عهد با این نظام پرداخته اند و امتحان دوباره و خوش بینی به آن ها کاری غیر منطقی و غیر عقلانی است.

سرهنگ فروزاد با تأکید بر اینکه بسیج همان ظرفیت عظیم مردمی است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف که نیاز انقلاب و نظام بوده ورود پیدا کرده و به بهترین نحو به وظایف خود عمل کرده اند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه این نقطه قوتی برای نظام است، عنوان کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از بدنه نظام و خدشه دار کردن فرهنگ بسیجی انجام می دهد و نیاز است ما در جهت خنثی سازی این اقدامات ورود پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: هدف اصلی بسیج خدمت رسانی و به کار گیری ظرفیت عظیم مردمی است و از ابتدای انقلاب تاکنون نیز مأموریت ها و مسئولیت های زیادی بر عهده این سازمان بوده و در همه عرصه ها برنامه های متنوعی داشته است.

سرهنگ فروزاد به بیان فعالیت های انجام شده به مناسبت هفته بسیج در گلپایگان با شعار محوری «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» پرداخت و گفت: اجرای یادواره های شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بزرگداشت مقام شامخ شهدا در رده های مختلف بسیج و دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های اجرا شده در هفته بسیج در گلپایگان است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گلپایگان، افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، اجرای نشست هایی با هدف تبیین موضوعات روز، فرهنگ بسیجی و اقتصاد مقاومتی و برنامه میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین از دیگر برنامه های انجام شده در این هفته است.

وی با تأکید بر آماده بودن بسیجیان گلپایگان در تمام عرصه ها، اظهار کرد: بسیجیان شهرستان گلپایگان در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب و نظام همیشه آماده، استوار و پابرجا حضور خواهند داشت و هر جا که نیاز انقلاب و نظام باشد ورود پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود