Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با شکسته شدن حکم دیه و زندان مرد دیوانه در دیوان عالی کشور وی برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سوم خرداد 93 پسر 7ساله افغان به نام هادی در راه بازگشت از مدرسه در روستای قلعه نو ورامین ناپدید شد. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن پسر خردسال آغاز شده بود که دوستان هادی گفتند آخرین بار این پسربچه را همراه مرد ایرانی به نام امیر دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب امیر 28ساله بازداشت شد اما خودش را بی اطلاع از سرنوشت شوم پسر بچه افغان نشان داد.

هشت شبانه روز از این ماجرا گذشته و تلاش اهالی روستا نیز برای یافتن هادی نتیجه نداده بود که امیر پسرعموهای هادی را به گندمزاری در حاشیه روستا برد و آنها با استخوان های کوچک یک کودک زیر درخت توت روبه رو شدند. پلیس Police در جریان قرار گرفت و بقایای جنازه به پزشکی قانونی فرستاده شد.

در حالی که آزمایش DNAنشان داد بقایای استخوان ها متعلق به پسر بچه افغان است در بررسی ها اثری از سوزاندن با اسید و یا به آتش کشیدن جنازه به دست نیامد و مشخص شد جنازه احتمالا در این مدت خوراک حیوانات وحشی شده است.

امیر در اداره اگاهی به جنایت Crime اعتراف کرد و گفت: من دوست هادی بودم. او را سوار دوچرخه ام کردم تا به گندمزار برویم. زیر درخت توت نشستیم و با هم توت خوردیم. همان موقع بود که وسوسه شدم و فکر آزار پسر بچه به ذهنم رسید اما او که متوجه ماجرا شده بود قصد فرار Escape داشت که با سنگ به سر او زدم و به خانه برگشتم. چهار روز بعد که اهالی روستا دنبال هادی می گشتند به گندمزار برگشتم و با جنازه او روبه رو شدم که متعفن شده بود. من بار دیگر به خانه رفتم و چند روز بعد پسر عموهای هادی را به محل جنایت بردم.

این متهم سال گذشته پای میز محاکمه ایستاد و خودش را به دیوانگی زد .او در حالی که در تمام مراحل بازجویی لبخند بر لب داشت با خونسردی به سوالات هیات قضایی جوابهای سربالا داد و مدعی شد ضربه ای که با سنگ به سر پسربچه افغان زده بود موجب مرگ او نشده است.

سپس وکیل متهم وی به دفاع پرداخت و ادعای عجیبی مطرح کرد. وی گفت: مدتی پیش کودکی در همین روستا ربوده شده و پس از قتل Murder کلیه ها و کبدش به سرقت Stealing رفته بود . بعید به نظر نمی رسد که هادی نیز بر اثر ضربه سنگ از سوی امیر بیهوش و سپس در دام قاچاقچیان انسان گرفتار شده باشد. چون موکلم در مراحل بازجویی گفته است وقتی گندمزار را ترک کرده هادی هنوز زنده بوده است.

مادر متهم نیز به قضات دادگاه گفت: وقتی امیر شش ماهه بود متوجه شدیم که دچار عقب ماندگی ذهنی است. امیر سالها تحت درمان پزشک بود و 12سال در مدرسه استثنایی درس خواند اما حتی خواندن و نوشتن هم یاد نگرفت.امیر در روزی 15قرص می خوردو پزشکان بارها از ما خواستد تا او را در بیمارستان بستری کنیم اما من و همسرم قبول نکردیم. این زن کارت امیر را که در ان ثبت شده بود امیر عقب مانده ذهنی است به قضات نشان داد .

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به نظر پزشکی قانونی که درآن آمده بود امیر دچار اختلال حواس و درجه ای از عقب ماندگی است وی را از قصاص معاف و او را به پرداخت دیه و زندان Prison محکوم کردند. حکم صادره اما با اعتراض اولیای دم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب امیر دیروز بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه متهم بار دیگر به سوالات هیات قضایی پاسخ نداد و ادعا کرد فقط با سنگ به سر پسر بچه زده است.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر