Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در حادثه تصادف رانندگی و در پی سقوط یک خودرو به کانال آب جعفرآباد از توابع شهرستان پارس‌آباد چهار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: شب گذشته یک دستگاه خودرو پیکان و یک دستگاه خودرو پژو در حدفاصل جعفرآباد و پارس‌آباد با یکدیگر برخورد می‌کنند.
حجت فتاحی تصریح کرد: بر اثر این برخورد، خودرو پیکان با حفاظ پل Bridge برخورد کرده و به داخل کانال آب سقوط Fall می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متأسفانه بر اثر خفگی سرنشینان خودرو از جمله دو دختر بچه هفت و ۱۰ ساله و یک پیرمرد و یک پیرزن در دم جان باخته‌اند.
رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه دو سرنشین دیگر شامل راننده و سرنشین ردیف اول توانسته‌اند خود را نجات دهند، ادامه داد: با این وجود این حادثه Incident چهار کشته داشته است.
به گفته فتاحی بنا بر اعلام نظر کارشناسان ۵۰ درصد از علت حادثه به عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پیکان و ۵۰ درصد به دلیل عدم رعایت سرعت مجاز از سوی راننده پژوه آن هم در مکانی که محدودیت سرعت نصب شده بازمی‌گردد.
وی تأکید کرد: همچنین سطح معبر به علت بارش باران خیس بوده که می‌تواند در بروز حادثه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه مؤثر بوده باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها