Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:11:09 GMT

تیتر یک ورزشی شدن خرج دارد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۹۵۶۷

تیتر یک ورزشی شدن خرج دارد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهانیان مالک باشگاه نفت تهران این روز ها به تعهداتش عمل که نکرده هیچ، هر روز هم با مصاحبه های خود از خیلی ها طلبکار است.

او بارها در مورد علی کریمی مصاحبه کرده است و به زمین و زمان گیر می دهد یکروز معتقد است که نفت هم باید مثل استقلال و پرسپولیس مشکل بدهی اش را برطرف و در آسیا حضور پیدا می کرد و روز دیگر علی کریمی را تهدید می کند که اگر در تمرینات حضور پیدا نکند خلاف قانون است و باید به عنوان دستیار درخشان در تمرین حاضر شود و بالاخره هر بار هم که صحبت بدهی های گذشته تیم نفت می شود توپ را به زمین دیگران می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانیان راهی را در پیش گرفت که حسین هدایتی با گام های بسیار محکم تر سال های نه چندان دور آغاز کرد با این تفاوت که حداقل در بحث مالی حسین هدایتی گاهی بیشتر از تعهداتش عمل کرد.

هر دوی این عزیزان و عاشقان ورزش مملکت هدفی جز شهرت نداشتند و ندارند.

روزی با علی پروین در مورد هدایتی گفتگو می کردیم و بحث به اینجا رسید که گفتیم هدایتی معتقد است پروین مقداری از پول های مرا برای خودش برداشته و بدون حساب کتاب خرج شده است.

جواب پروین در آن روز برای ما خیلی از مسائل را روشن کرد.

پروین آن روز در جواب هدایتی گفت: تمام پول ها را خرج تیم کرده ام و سند های آن موجود است اما گیریم که غیر از این باشد،آقای هدایتی از کنار من به شهرت رسید وگرنه کسی هدایتی را نمی شناخت و مشهور شدن هم خرج دارد.

بله آقای جهانیان؛ شما و امثال شما برای شهرت به فوتبال آمده اید و باید تاوان این شهرت را هم بدهید، حال اسم این مشارکت را علاقه می گذارید یا خدمت به جامعه خودتان می دانید و آنچه برای ما جای سئوال دارد این است که مصونیت شما بعد از اینهمه تعهد مالی از کجاست؟ چرا بابت بدهی ها با شما برخورد نمی شود؟ طلبکاران باید پولشان را از چه کسی بگیرند؟

وزارت نفتی ها که تیم را در اختیار شما قرار دادند و می دانند بندی در قرار داد موجود است که شما باید بدهی های قبلی را بپردازید، چرا سکوت کردند؟

سخت است باور کنیم که پشت این قضایا مصونیتی برای شما وجود ندارد.

خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که در نهایت شاید اینگونه قضایا هزار چرخ بخورد اما در نهایت حق به حقدار می رسد.

شهرت خرج دارد و باید بپردازید، وقتی هر روز تیتر یکی از رسانه های ورزشی باشید.

انتهای پیام/

ماجرای جهانیان و شهرت فوتبالی اش!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • میدان شهرت در ایران
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت