Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی شهید مفتح محلات گفت: کسانی که همه هویت خود را ذیل احزاب و منافع حزبی تعریف کرده‌اند جز جنگ اعصاب و تولید هزینه برای این مردم و نظام اسلامی آورده‌ای نداشتند. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کلبعلی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی شهید مفتح محلات در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شرایط بسیار حساس زمانی و مکانی ایران اسلامی و هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: انقلاب عزیز ما این یادگار امام خمینی (ره) مورد هجوم بی‌امان دشمنان خارجی و ایادی منطقه‌ای و داخلی‌اش واقع‌شده است و تحریم‌های ظالمانه، تخریب رسانه‌ای نهادها و ارگان‌های انقلابی، تلاش برای ایجاد شکاف و بی‌اعتمادی میان مردم و نظام اسلامی، کمک‌های لجستیکی و اطلاعاتی و آموزشی عناصر تکفیری، بی‌اثر نشان دادن دستگاه‌های نظام اسلامی و صدها مورد دیگر لیست بلندبالای اقدامات استکبار جهانی برای به‌زانو درآوردن مردم و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلبعلی خاطرنشان کرد: دشمن امروز در خانه ما لانه کرده است؛ القائات جریان غرب‌گرا در مورد تضعیف توانمندی و قدرت درونی مردم و نهادهای انقلابی توطئه جدیدی است که به مدد الهی و با بصیرت مثال‌زدنی شما مردم درهم‌شکسته خواهد شد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی شهید مفتح محلات با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت انقلابی ایران افزود: شما مردم عزیز بارها نشان داده‌اید که در دفاع از دین و انقلاب و ارزش‌های اسلامی که برای آن انقلاب کرده‌اید حتی از بذل و بخشش مال و فرزند نیز دریغ نداشته‌اید و شاهد مثال آن صدها شهید گلگون‌کفنی است که نثار راه امام حسین(ع) و خلف صالحش امام خمینی(ره) کرده‌اید.

وی با انتقاد از نحوه عملکرد جریانات سیاسی کشور و سرگرم بودن به دعواهای سیاسی گفت: نه از مدعیان اصلاح‌طلبی و نه از مدعیان اصولگرایی آبی برای این مردم گرم نشده است؛ کسانی که همه هویت و رسالت خود را ذیل احزاب و منافع حزبی تعریف کرده‌اند جز جنگ اعصاب و تولید هزینه برای این مردم مظلوم و نظام اسلامی مظلوم‌تر، آورده‌ای نداشتند.

کلبعلی خطاب به مدیران و مسئولین کشور گفت: رهبری مظلوم اما مقتدر انقلاب، بارها فریاد برآورده‌اند که آقایان به داد مردم برسید؛ معظم له بارها اقتصاد مقاومتی را چه در حوزه عمل و چه در راه امور اجرایی برای مسئولین کشور تبیین کرده‌اند اما دریغ از یک اقدام اثربخش و غیر شعاری که در این بخش انجام‌شده باشد.
 مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی شهید مفتح محلات افزود: درد مردم معیشت است، درد مردم فرزندان تحصیل‌کرده اما بی‌کارشان است، مردم خسته شده‌اند از این‌همه سیاسی‌کاری و جنگ‌ودعوای جناحی؛ اگر قرار بود رهبری، هم سیاست‌های کلی نظام را ترسیم کنند و هم خودشان اجرا کنند، پس این‌همه دفتر و دستک اداری و اجرایی در قوای سه‌گانه بابت کدام کار، حقوق و جیره مواجب می‌گیرند؟
وی با اشاره به اینکه امروز عملکرد دو جریان انقلابی و غیرانقلابی غرب‌گرا برای همگان روشن است گفت: یک جریان متکی به تفکر بسیجی و انقلابی گری، آن‌چنان مدیریت منطقه را به دست گرفته که آمریکا از شدت حیرت، انگشت‌به‌دهان مانده‌ و در مقابل تفکری دیگر است که چشم امید به غرب و دل به کدخدا بسته‌اند و امروز بدعهدی شیطان بزرگ بر کسی پوشیده نیست.

کلبعلی در پایان با تاکید بر اینکه جولان مفسدان اقتصادی و اختلاس گران نیز دردی است که خاطر مردم را آزرده کرده است؛ به نامه امیرالمومنین به فرماندار اهواز در برخورد با مفسدین اشاره کرد و افزود آقایان علوی عمل کنید؛ خواهید دید که چطور در چشم مردم عزیز خواهید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • معلمِ متفکر
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!